Σε ακραίες δοκιμές πριν την κυκλοφορία τους και την εφαρμογή σε μοντέλα της Seat υποβάλλονται όλα τα εξαρτήματα των αυτοκινήτων Seat. Οι πόρτες ανοιγοκλείνουν 30.000 φορές, τα προσκέφαλα και οι πλάτες των καθισμάτων βουρτσίζονται 20.000 φορές και κάθε κουμπί πιέζεται 5.000 φορές, ώστε να φανούν τα ενδεχόμενα κατασκευαστικά λάθη και να διορθωθούν.
Οι περισσότερες από αυτές τις δοκιμές πραγματοποιούνται σε πρωτότυπα μοντέλα, ενώ δεν είναι λίγα τα εξαρτήματα που δοκιμάζονται και σε μοντέλα παραγωγής, αμέσως πριν την έξοδο τους από το εργοστάσιο. Στόχος είναι να διασφαλιστεί η ποιότητα και η αξιοπιστία των εξαρτημάτων, καθώς και του αυτοκινήτου στο σύνολο του.
Χαρακτηριστική είναι δοκιμασία των ελαστικών, καθώς περίπου 50 μηχανικοί δοκιμάζουν τα πρωτότυπα οδηγώντας ανά έτος σε ακραίες συνθήκες εδάφους και σε αποστάσεις που αντιστιχούν σε τέσσερις φορές τον γύρο του κόσμου. Όλα τα τμήματα των τροχών πρέπει να αντεπεξέλθουν στις συνθήκες παγετού των ρώσικων δρόμων και στην καυτή ζέστη των 50 βαθμών της μαροκινής ερήμου.
Παράλληλα, εκατοντάδες χιλιάδες θραύσματα βράχου χτυπάνε το αμάξωμα του αυτοκινήτου, τους θόλους των τροχών ή τους προφυλακτήρες κατά τη φάση δημιουργίας ενός μοντέλου. Ξεχωριστή δοκιμασία περνούν και τα καθίσματα και οι πλάτες των καθισμάτων για την αντοχή τους.
Υπενθυμίζονται και τα δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμής δρόμου, με στόχο να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία του συστήματος πέδησης. Αυτή είναι η τελική δοκιμή πριν τα αυτοκίνητα παραδοθούν στις αντιπροσωπείες. Οι οδηγοί που εκτελούν την τελευταία αυτή πρόκληση για τα αυτοκίνητα καλύπτουν συνολικά δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα ετησίως σε ανώμαλες επιφάνειες και σε άλλες με κλίση, λιθόστρωτα και σε έξι συνολικά διαφορετικούς τύπους οδοστρώματος.