Η Audi παρουσίασε επίσημα την πιο …κακή έκδοση παραγωγής του Α1, στην οποία δόθηκε η ονομασία Α1 Quattro. Τόσο το όνομά του όσο και ορισμένες στιλιστικές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα το λευκό χρώμα στις ζάντες αλουμινίου αποτελούν σαφώς κληρονομιά της Audi από την εμπλοκή της στα ράλι.
Εδώ και καιρό είχε διαρρεύσει η πληροφορία για την έκδοση Quattro του supermini της Audi, με όλες τις ενδείξεις να θέλουν να φέρει την ονομασία RS1. Τελικά, αυτή η ονομασία δεν υιοθετήθηκε, όμως είναι δεδομένο πως το A1 Quattro θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2012 και θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό, μόλις 333 αντιτύπων.
Η εταιρία από το Ingolstadt εξοπλίζει το νέο της δημιούργημα με τον γνωστό τετρακύλινδρο κινητήρα turbo 2.0-λίτρων με άμεσο ψεκασμό ο οποίος αποδίδει 256 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 350 Nm που είναι διαθέσιμη μεταξύ 2.500 και 4.500 σ.α.λ.
Ο 2.0 TFSI συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης , το quattro της Audi. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στην δημοσιότητα η Audi, το A1 Quattro επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα των 245 χλμ/ώρα ενώ καταναλώνει κατά μέσο όρο λιγότερο από 8,5 λίτρα στα 100 χλμ.
Το A1 Quattro κάθεται επάνω σε νέες μονομπούλονες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών οι οποίες εξοπλίζονται με ελαστικά 225/35.
Το αυτοκίνητο διατίθεται αποκλειστικά σε Glacier White μεταλλικό χρώμα με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα για την οροφή και τις διάφορες λεπτομέρειες, όπως είναι η ενιαία τραπεζοειδής μάσκα και το κάτω μισό της πίσω πόρτας. Το Α1 Quattro είναι εξοπλισμένο με ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ένα διαφορετικό μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή στο πίσω μέρος και πίσω διαχύτη. Επίσης, υπάρχουν φιμέ πίσω φώτα LED, φιμέ πίσω τζάμια, και κατά παραγγελία διπλές απολήξεις εξάτμισης.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι ντυμένος με δέρμα Nappa σε μαύρο χρώμα με κόκκινες ραφές , βελτιωμένο ταμπλό και πολλά στοιχεία από αλουμίνιο.
Πηγή: auto24.gr