Δύο νέες υβριδικές παραλλαγές της σειράς Ε σκοπεύει να παρουσιάσει η Mercedes στην επερχόμενη έκθεση του Ντιτροίτ: μια με βενζινοκινητήρα και μια με πετρελαιοκινητήρα.

Οι προσπάθειες των κατασκευαστών να δημιουργήσουν πιο «καθαρά» και λιγότερο ενεργοβόρα αυτοκίνητα συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Πόσο, μάλλον, εκείνων, που οι μεγάλες -σε κυβισμό και διαστάσεις- προτάσεις τους δεν δείχνουν μέχρι σήμερα να… συμπαθούν ιδιαίτερα την έννοια της οικονομίας. Υπό το συγκεκριμένο μήκος κύματος, η γερμανική Mercedes ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει όχι μία, αλλά δύο υβριδικές παραλλαγές της μεσαίας σειράς Ε (σεντάν και στέισον βάγκον), με την πρώτη να είναι εφοδιασμένη με κινητήρα ντίζελ και τη δεύτερη με έναν εξελιγμένο βενζινοκινητήρα.

Πιο συγκεκριμένα, η E300 Bluetech Hybrid, η οποία θα είναι διαθέσιμη και στην αγορά της γηραιάς ηπείρου, θα κινείται από έναν 4κύλινδρο τουρμποντίζελ κινητήρα χωρητικότητας 2,1 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 204 ίππων και ροπή 500 Nm και θα συνδυάζεται με έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 27 ίππων και 250 Nm.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που η Mercedes δίνει στη δημοσιότητα, η E300 Bluetech Hybrid θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα της τάξης των 241 χλμ./ώρα, ενώ θα διαθέτει Start&Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη διαδικασία του φρεναρίσματος.

Η μέση κατανάλωσή της θα είναι μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 109 gr/χλμ., με την Mercedes να υποστηρίζει πως πρόκειται για την πιο χαμηλή τιμή σήμερα στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων. Πρέπει ωστόσο να σημειωθεί πως η αυτονομία κίνησης του οχήματος αποκλειστικά με χρήση του ηλεκτροκινητήρα δεν θα υπερβαίνει τα 1,6 χλμ.

Η δεύτερη υβριδική πρόταση της εταιρείας, η E400, θα είναι διαθέσιμη στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στην Ιαπωνία και την Κίνα και θα συνδυάζει τον V6 κινητήρα βενζίνης των 3,5 λίτρων της Mercedes, ο οποίος αποδίδει 306 ίππων και 370 Nm, σε συνδυασμό με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα της E300 Bluetech Hybrid. Στην περίπτωση αυτή, η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 7,2 λίτρα/100 χλμ.

Πηγή: 4troxoi.gr