Περισσότερες από 10.000 διαφορετικές Ισπανικές τοποθεσίες προτάθηκαν για το όνομα του τρίτου SUV της Seat.
Το SeatseekingName project, που ξεκίνησε την 1η Ιουνίου στα πλαίσια της πρωτοβουλίας που πήρε η μάρκα για πρώτη φορά στην ιστορία της για την ονοματοδοσία του νέου SUV που θα λανσαριστεί μέσα στο 2018, συγκέντρωσε τεράστια συμμετοχή με 133.332 προτάσεις συνολικά από 106 χώρες. Το πρώτο στάδιο του project ολοκληρώθηκε χθες με την υποβολή 10.130 διαφορετικών ονομάτων από την Ισπανική γεωγραφία, το οποίο ήταν και το κύριο κριτήριο που έθεσε η εταιρεία. Οι προτάσεις υποβλήθηκαν μέσω του δικτυακού τόπου seat.com/seekingname και seat.es/buscanombre.
Από την αρχή της ανακοίνωσης του λανσαρίσματος του νέου SUV τον περασμένο Μάρτιο, η μάρκα έλαβε περισσότερες από 500 προτάσεις διαφορετικών ονομάτων από όλη την Ισπανία για το νέο 7θέσιο SUV της. Με βάση λοιπόν την επιρροή που προκάλεσε σε κοινωνικό επίπεδο, η Seat αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία, να επαναπροσδιορίσει τη τυπική διαδικασία ονοματοδοσίας και να εμπλέξει το κοινό και τους οπαδούς της μάρκας από όλο τον κόσμο στην επιλογή του ονόματος του νέου μοντέλου.
Ο Πρόεδρος της φίρμας Luca de Meo εξέφρασε την ικανοποίηση του για τη μαζική ανταπόκριση του κοινού: «Τα αποτελέσματα που προέκυψαν, ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσδοκίες μας. Αυτή η πρωτοβουλία συνεργασίας προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον όχι μόνο μεταξύ των φίλων της μάρκας αλλά και σε χιλιάδες άλλους ανθρώπους που συμμετείχαν προτείνοντας επίσης ένα όνομα για το νέο μας SUV. Βασιζόμαστε σε αυτούς για να ψηφίσουν το αγαπημένο του υποψήφιο όνομα το Σεπτέμβριο».
Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης, η διαδικασία προχωράει στη δεύτερη φάση της προεπιλογής των προτάσεων. Λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια, εμπειρογνώμονες της εταιρίας, ειδικοί στην ονοματοδοσία καθώς και πελάτες από διαφορετικές χώρες θα συμμετάσχουν κατά το στάδιο αυτό της προεπιλογής σε ομάδες, προκειμένου να διεξάγουν δοκιμές σε διάφορες αγορές ώστε να καταλήξουν σε τουλάχιστον τρία υποψήφια ονόματα. Στο στάδιο αυτό θα τηρηθούν επιπρόσθετα κριτήρια, όπως τα ονόματα να συμβαδίζουν με τις αξίες της μάρκας και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και να είναι εύκολη η ανάγνωσή τους σε πολλές γλώσσες.
Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι ο χώρος που έχει επιλέξει η Seat για να ανακοινώσει τα ονόματα φιναλίστ. Η δημόσια ψηφοφορία θα είναι ανοιχτή από τις 12 έως τις 25 Σεπτεμβρίου για να επιλεγεί το αγαπημένο όνομα μεταξύ των τελικών υποψηφίων. Νικητήριο όνομα θα ανακηρυχθεί αυτό με τις περισσότερες ψήφους.
Έτσι με αυτό τον τρόπο, το τρίτο SUV της ισπανικής μάρκας θα ενταχθεί στο κατάλογο των 13 μοντέλων που έχουν όνομα από την ισπανική γεωγραφία, από τότε που η Seat λάνσαρε το Ronda το 1982 μέχρι το πιο πρόσφατο μοντέλο, το Arona. Όμως θα είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας που το όνομα του επιλέγεται με την ψήφο του κοινού.
Νίκος Τσάδαρης