Τα νέα μοντέλα της παρουσίασε η Kymco στην έκθεση EICMA που έγινε πριν λίγο καιρό στο Μιλάνο. Η Kymco φρόντισε να ικανοποιήσει όλα τα γούστα, με ένα μικρό μοτοσικλετάκι στα 125 κ.εκ., το μεγάλο scooter Xciting στα 400 κ.εκ., και ακόμη ένα scooter, το K-XCT στα 300 κ.εκ.
Kymco K-Pipe 125
Τo Kymco K-Pipe 125, από την άλλη, ήταν το πιο διαφορετικό μοντέλο της Kymco στην Έκθεση, καθώς αποτέλεσε το μοναδικό μοτοσικλετάκι της εταιρείας! Το K-Pipe 125 είναι ένα οικονομικό μοντέλο που προορίζεται για νέους αναβάτες. Για το λόγο αυτό, εκτός των υπόλοιπων «εύκολων» χαρακτηριστικών του μοντέλου (μικρό βάρος, φιλική οδική συμπεριφορά), η Kymco το εξόπλισε με ένα ημιαυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος και αερόψυκτος, οι τροχοί έχουν διάμετρο 17 ιντσών και στο πίσω φρένο συναντάμε ταμπούρο.
Kymco K-XCT
To K-XCT, από την άλλη, είναι ένα ολοκαίνουργιο sport scooter 300 κ.εκ.. Οι διαστάσεις του είναι περισσότερο μαζεμένες από τα Downtown και Xciting, χάρη στο νέο κοστούμι, αλλά και το ολοκαίνουργιο πλαίσιο, ενώ οι τροχοί του έχουν διάμετρο 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω. Ο χώρος κάτω από τη σέλα χωράει ένα full face κι ένα jet κράνος και θα υπάρξει και έκδοση με ABS.
Kymco Xciting 400i
Νέα έκδοση απέκτησε και η σειρά των Xciting. Το Xciting 400i διαθέτει έναν νέο κινητήρα τεχνολογίας G5, στα 400 κ.εκ. και, σύμφωνα με την Kymco, αποδίδει 36 ίππους. Το Xciting 400i δε θα μπορούσε να διαφέρει σε μεγάλο βαθμό αισθητικά από τα άλλα δύο μοντέλα (300 και 500), ωστόσο, φέρει κάποια νέα στοιχεία που το καθιστούν πιο sport σε σχεδιασμό. Διαφορετικό είναι και το πλαίσιο, το οποίο επανασχεδιάστηκε, καθώς και τα φρένα και το πιρούνι. Οι τροχοί του Xciting 400i έχουν διάμετρο 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, ενώ οι χώροι αναμένεται να είναι γενναιόδωροι.
Πηγή: mototriti.gr