Σύμφωνα με τον Kamui Kobayashi οι αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούσαν τις εξατμίσεις και το διαχύτη ήταν αυτό που κόστισε στη Sauber και είχε ως αποτέλεσμα την πτώση της απόδοσής της δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος.
Ο Ιάπωνας πιλότος στη δεύτερή του σεζόν στην F1 μάζεψε 30 βαθμούς και η ομάδα του πήρε την 7η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Kobayashi, σε συνέντευξή του επισήμανε: «Δεν ακολουθήσαμε περισσότερο το κομμάτι των νέων εξατμίσεων και του διαχύτη. Δουλέψαμε περισσότερο σε αυτό που είχαμε αποφασίσει να κάνουμε αλλά δεν καταφέραμε να ξεπεράσουμε το μειονέκτημα του να μην έχουμε την ίδια τεχνολογία με τις άλλες ομάδες».
Σε ερώτηση σχετικά με τις ξεχωριστές στιγμές του 2011 στην F1 ο Ιάπωνας απάντησε: «Σίγουρα οι αγώνες σε Μονακό και Καναδά ήταν πολύ καλοί. Στο Μονακό ξεκίνησα από τη 13η θέση, γεγονός που δεν ήταν καλό για μένα. Ωστόσο μέσα στον αγώνα είχαμε μια καλή στρατηγική και τερμάτισα 5ος μετά από ένα δύσκολο τριήμερο για την ομάδα».
Περισσότερα θέματα για το μηχανοκίνητο αθλητισμό στο formulaena.gr