Η νέα Mercedes GLA έρχεται με διευρυμένη γκάμα κινητήρων, στοχευμένες βελτιώσεις στην εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση και αναβαθμισμένες γραμμές εξοπλισμού. Σαν αποτέλεσμα η εμφάνιση του γερμανικού SUV γίνεται επιβλητικότερη, ενώ το αμάξωμα εντυπωσιάζει με μία πιο έντονη σχεδιαστική γραμμή, ενώ στην κορυφή της σειράς βρίσκεται η Mercedes AMG GLA 45 4MATIC, με πλούσιο σπορ εξοπλισμό.
Η GLA παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 και αποτέλεσε το πρώτο compact SUV της Mercedes φρεσκάροντας την κατηγορία της, στην οποία καθιερώθηκε ως σημαντικός παίκτης.
Η GLA είναι η μόνη σειρά μοντέλου σε αυτή την κατηγορία που προσφέρει νέα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας, όπως η κάμερα 360 μοιρών ή η λειτουργία Hands-Free Access.
Κανένας ανταγωνιστής δεν προσφέρει τόσο μεγάλη ποικιλία κινητήρων σε αυτήν την κατηγορία – από το βασικό μοντέλο Mercedes-Benz GLA 180 d* με ισχύ 80 kW (109 hp) και εκπομπές CO2 από 103 g/km μέχρι τον κορυφαίο κινητήρα ισχύος 280 kW (381 hp) της Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC. Η εξαιρετικά άκαμπτη δομή του αμαξώματος παρέχει μία αξιόπιστη βάση για μεγάλο εύρος εφαρμογών. Νέα προσθήκη στην γκάμα κινητήρων αποτελεί η GLA 220 4MATIC. Με απόδοση ισχύος 184 hp και ροπή στρέψης 300 Nm, γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στους δύο βενζινοκινητήρες ισχύος 156 hp και 211 hp.
Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις ανάρτησης: στο βασικό εξοπλισμό της, η GLA διαθέτει την ανάρτηση άνεσης, ενώ η χαμηλωμένη ανάρτηση διατίθεται κατ’ επιλογή (σε συνδυασμό με την AMG Line ή το πακέτο δυναμικής οδήγησης).
Με την ανάρτηση άνεσης off-road (προαιρετικά) το αμάξωμα ανυψώνεται κατά 30 χιλιοστά. Προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες εκτός δρόμου χάρη στη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, υψηλότερη θέση καθίσματος και εντυπωσιακότερη off-road εμφάνιση.
Οι τροποποιημένοι προφυλακτήρες, οι επιπλέον ζάντες αλουμινίου και το νέο όμορφο χρώμα μπεζ «Canyon» είναι τα σημαντικότερα νέα χαρακτηριστικά της γενιάς του 2017. Έτσι, η GLA επιδεικνύει οπτικά τα γονίδια του SUV περισσότερο από ποτέ. Οι προηγούμενοι προαιρετικοί προβολείς bi-xenon δίνουν τη θέση τους σε προβολείς LED με θερμοκρασία χρώματος που προσομοιάζει το φως της ημέρας.
Εσωτερική αναβάθμιση
Το ελκυστικό, κομψό εσωτερικό της GLA, με τα υψηλής ποιότητας υλικά και το εξαιρετικό φινίρισμα, βελτιώνεται με νέες επενδύσεις καθισμάτων και τα στοιχεία διάκοσμου καθώς και χρωμιωμένα χειριστήρια. Η ελεύθερη οθόνη μέσων 20,3 cm (8 ιντσών) είναι εξαιρετικά λεπτή και ευανάγνωστη, όπως άλλωστε και τα νέα όργανα με τους κόκκινους δείκτες. Τα χειριστήρια ρύθμισης των ηλεκτρικών καθισμάτων στις πόρτες απέκτησαν μικρές αλλά εντυπωσιακές λεπτομέρειες: λάμπουν πλέον σε ασημί χρώμιο – ενώ ο αποθηκευτικός χώρος στην κεντρική κονσόλα περιβάλλεται τώρα από ένα πλαίσιο χρωμίου. Επιπλέον, τα στόμια των αεραγωγών τονίζονται εντονότερα, υπογραμμίζοντας έτσι την αρμονική αισθητική SUV και στο εσωτερικό.
Τα νέα υφάσματα καλυμμάτων για τις γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού Style και Urban υποδηλώνουν προσοχή στη λεπτομέρεια. Νέο χαρακτηριστικό αποτελούν και οι χρωματισμοί των επενδύσεων για τη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού Style με τεχνητό δέρμα ARTICO/ύφασμα Macápá σε μαύρο/κίτρινο ώχρας, μπεζ «sahara» ή μαύρο, και για τη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού Urban με τεχνητό δέρμα ARTICO/ύφασμα Maringá σε γκρι «crystal» ή μαύρο.
Το αποκλειστικό πακέτο Exclusive συμπληρώνει το προηγούμενο πακέτο Exclusive με πολυτελή καθίσματα επενδυμένα με μαύρο δέρμα στιλ «buffalo», ειδικά για SUV. Τα είδη διάκοσμου που χρησιμοποιούνται εδώ συμπεριλαμβάνουν αλουμίνιο με τραπεζοειδείς γραμμές λείανσης, ξύλο λεύκας σε ανοιχτό καφέ σατινέ και ξύλο καρυδιάς σε γυαλιστερό καφέ. Ιδιαίτερα αποκλειστικές επιλογές: το ξύλο μελιάς σε μαύρο ματ χρώμα ή ο διάκοσμος AMG από ανθρακονήματα.
Το προηγούμενο πακέτο Exclusive με τα σπορ καθίσματα παραμένει προαιρετικά διαθέσιμο και απευθύνεται σε εξαιρετικά σπορτίφ πελάτες.
Μελλοντικά, θα μπορεί να συνδυάζεται επίσης το πακέτο Night με τη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού Style. Οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, οι γρίλιες μάσκας ψυγείου σε γυαλιστερό μαύρο, μαύρες ράγες οροφής και η μαύρη διακοσμητική γραμμή κατά μήκος της γραμμής παραθύρων, ο γυαλιστερός μπροστινός και πίσω προφυλακτήρας και τα περιβλήματα των εξωτερικών καθρεπτών υπογραμμίζουν την σπορ εμφάνιση της GLA σε αυτή την έκδοση.
Φωτισμός LED που κάνει τη νύχτα μέρα
Κατ’ επιλογή διατίθενται οι προβολείς LED High Performance που αντικαθιστούν τους προβολείς bi xenon του προηγούμενο μοντέλου. Εκτός από το λαμπερό φωτισμό που παράγουν, άλλο κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η θερμοκρασία του χρώματος, το οποίο προσομοιάζει το φως της ημέρας και μειώνει την καταπόνηση των ματιών σε μακρινές νυχτερινές διαδρομές. Η κατανάλωση ενέργειας είναι επίσης μειωμένη: περίπου 60% χαμηλότερη από τους προβολείς xenon και περ. 70% από τους προβολείς αλογόνου. Η μεσαία σκάλα των προβολέων είναι διαμορφωμένη στα 34 watts και λειτουργεί με τεχνολογία προβολής ακτίνας LED, ενώ η μεγάλη σκάλα με τεχνολογία κατόπτρων LED. Τα φλας, τα φώτα πορείας ημέρας και το φως θέσης είναι σχεδιασμένα ως πολυλειτουργικά καλώδια οπτικών ινών και προσφέρουν απαράμιλλο στυλ, καθώς επιτρέπουν μεγαλύτερη ελευθερία σχεδιασμού. Δεν χρειάζεται πλέον αλλαγή λαμπτήρων σε όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.
Στο πίσω τμήμα της νέας GLA, χρησιμοποιούνται προβολείς LED High Performance πολυεπίπεδης λειτουργίας, ενώ τα φώτα πέδησης και τα φλας ρυθμίζονται σε τρία διαφορετικά επίπεδα έντασης φωτισμού. Μέγιστη ένταση στη διάρκεια της ημέρας, μεσαία ένταση κατά την οδήγηση τη νύχτα και χαμηλότερη ένταση φωτισμού όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο τη νύχτα, ώστε να μη θαμπώνονται οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου. Με αυτή την πολυεπίπεδη λειτουργία, η GLA προσφέρει αυτόματα το σωστό επίπεδο φωτεινότητας σε όλες τις συνθήκες φωτισμού, καιρού και οδικής κυκλοφορίας. Αυτή η ρύθμιση του φωτισμού είναι ιδιαίτερα ευχάριστη για τους άλλους οδηγούς αυτοκινήτων όταν σταματούν στα φανάρια ή σε κυκλοφοριακή συμφόρηση, καθώς δεν θαμπώνονται από τα φώτα φρένων και τα φλας της GLA.
Νέα γκάμα κινητήρων
Η GLA 220 4MATIC συμπληρώνει τη γκάμα με μία πρόσθετη τετρακίνητη έκδοση στην κατηγορία βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Με ισχύ 184 hp, αποτελεί μία ελκυστική πρόταση και, δεδομένης της απόδοσής της, ένα από τα πλέον φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα της κατηγορίας με εκπομπή 152 g CO2. Η πετρελαιοκίνητη GLA 180 d είναι πρωταθλήτρια αποδοτικότητας στην κατηγορία με εκπομπές CO2 μόλις 103 g.
Αεροδυναμική
Τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά ροής αέρα, τα οποία συντελούν στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε καθημερινές συνθήκες και στην ευχάριστα χαμηλή στάθμη θορύβου ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, επιτεύχθηκαν χάρη σε μία σειρά από αεροδυναμικές βελτιώσεις στην αεροδυναμική σήραγγα στο Sindelfingen. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν βελτιωμένη γεωμετρία της κολώνας A και αεροδυναμικά βελτιωμένα περιβλήματα εξωτερικών καθρεπτών. Η μεγάλης επιφάνειας επένδυση του κυρίως δαπέδου, μία πρόσθετη επένδυση στο κεντρικό τμήμα του πίσω άξονα και ο αεροδυναμικά βελτιωμένος πίσω σιγαστήρας με διαχύτη βελτιώνουν τη ροή του αέρα κάτω από το αμάξωμα. Μία περίτεχνη λεπτή αεροτομή οροφής, ειδικά διαμορφωμένα πίσω φώτα και διακριτικές πίσω πλαϊνές αεροτομές διασφαλίζουν, επίσης, ότι η ροή του αέρα στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου είναι αεροδυναμικά άριστη. Χάρη στις πολυάριθμες βελτιώσεις, η τιμή cd μειώθηκε από 0,29 σε 0,28.
Συστήματα ασφάλειας
Η GLA διαθέτει το σύστημα «Active Brake Assist» (Ενεργητική υποβοήθηση πέδησης) στο βασικό εξοπλισμό της: προειδοποιεί τον οδηγό όταν δεν υπάρχει επαρκής απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και, εάν χρειάζεται, επιβραδύνει το αυτοκίνητο ανάλογα με την περίπτωση. Αν το σύστημα ανιχνεύσει μεγάλη καθυστέρηση στην αντίδραση του οδηγού, εκκινεί αυτόνομη διαδικασία πέδησης, ώστε να αποτρέψει τη σύγκρουση ή να ελαχιστοποιήσει τις συνέπειές της. Η GLA εξοπλίζεται επίσης εργοστασιακά με το σύστημα «Attention Assist»: ανιχνεύει χαρακτηριστικά σημάδια υπνηλίας βάσει της οδηγικής συμπεριφοράς του οδηγού και τον προειδοποιεί ότι κινδυνεύει να αποκοιμηθεί.
Περισσότερη άνεση
Το πίσω τμήμα της GLA βρέθηκε επίσης στο επίκεντρο της προσοχής των μηχανικών, οι οποίοι ενσωμάτωσαν και εκεί νέα χαρακτηριστικά: με την προαιρετική λειτουργία Hands-free Access, μοναδική σε αυτή την κατηγορία, το καπό πορτμπαγκάζ μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με μία κίνηση του ποδιού και χωρίς καθόλου χρήση των χεριών, ενώ συνοδεύεται από προειδοποιητικό ήχο. Η διαδικασία μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή, ενώ σταματά αμέσως μόλις συναντήσει κάποιο εμπόδιο. Σε συνδυασμό με το πακέτο διευκόλυνσης αποθήκευσης, το δάπεδο του χώρου φόρτωσης διαθέτει κλειδαριά, η οποία είναι ενσωματωμένη στη λαβή του καπό και λειτουργεί με κλειδί.
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC
Η Mercedes-AMG συνεχίζει την εξέλιξη των μοντέλων της και βελτιώνει την GLA 45 4MATIC τόσο οπτικά όσο και τεχνολογικά. Με έξυπνα μέτρα αεροδυναμικής, όπως η νέου σχεδιασμού μπροστινή ποδιά και η λεπτή αεροτομή οροφής, αυξήθηκαν η δυναμική οδήγησης και η ευστάθεια, ενώ ταυτόχρονα μειώθηκε η αεροδυναμική αντίσταση. Παρά την αγωνιστικά διαμορφωμένη δυναμική άνωση, ο συντελεστής cd των 0,33 είναι χαμηλότερη σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC είναι το αεροδυναμικό σχήμα του μπροστινού τμήματος. Η μπροστινή ποδιά απέκτησε ακόμη πιο δυναμικό σχήμα, νέες γρίλιες εισαγωγής αέρα, μπροστινό splitter σε ασημί χρώμιο και flics σε γυαλιστερό μαύρο. Όλα αυτά οδηγούν ακόμη πιο αποδοτικά τις ροές ψυχρού αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Οι πρώην προαιρετικοί προβολείς LED High Performance περιλαμβάνονται πλέον στο βασικό εξοπλισμό. Οι δύο γρίλιες στη μάσκα ψυγείου AMG είναι σε ασημί χρώμιο, όπως άλλωστε και τα ενθέματα στις πλευρικές επενδύσεις των μαρσπιέ. Οι προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών σχεδίασης πολλαπλών ακτίνων διατίθενται σε δύο επιλογές χρωμάτων: σε μαύρο ματ με γυαλιστερή στεφάνη ή σε γυαλιστερό γκρι του τιτανίου.
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου είναι ο νέος ένθετος διαχύτης στην πίσω ποδιά, οι λεπτομέρειες χρωμίου και η νέα λεπτή αεροτομή οροφής, η οποία βελτιώνει τη δυναμική οδήγησης της νέας GLA 45 4MATIC.
Το εσωτερικό έχει επίσης αναβαθμιστεί. Το ταμπλό οργάνων επενδύεται με τεχνητό δέρμα Artico και γίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον με την αντίθεση που δημιουργούν οι κόκκινες διακοσμητικές ραφές.
Άλλο ελκυστικό είναι η πλούσια επιφάνεια του διάκοσμου, ο οποίος εκτείνεται ουσιαστικά σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου: στο μεγαλύτερο τμήμα του έχει ματ εκτυπώσεις, πολύ γυαλιστερό φινίρισμα και επιγραφή AMG. Διατίθεται σε μαύρο/κόκκινο (βασικός εξοπλισμός) ή μαύρο/ασημί (σε συνδυασμό με το πακέτο Exclusive). Το κλειδί του αυτοκινήτου και ο μοχλός E-Select φέρουν τώρα το λογότυπο AMG στο βασικό εξοπλισμό.
Το όργανο πολλαπλών ενδείξεων απέκτησε αριθμούς νέας σχεδίασης και το στροφόμετρο διαιρείται σε βαθμίδες των 30 km/h. Οι νέοι κεντρικά μαύροι δείκτες και το χρωμιωμένο πλαίσιο γύρω από την οθόνη ένδειξης ταχύτητας προσφέρουν μία ξεχωριστή εμπειρία cockpit.
Άνεση και σπορ οδήγηση
Τα νέα στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνουν την πρόσβαση χωρίς κλειδί στο αυτοκίνητο Hands-Free Access και την κάμερα 360 μοιρών: με τη βοήθεια τεσσάρων συνδεδεμένων καμερών, αυτό το σύστημα διευκολύνει τη στάθμευση και τους ελιγμούς με ρεαλιστική περιμετρική προβολή. Το αυτοκίνητο και ο περιβάλλων χώρος μπορούν να προβάλλονται στην οθόνη πολυμέσων και πανοραμικά, ενώ τα εμπόδια κάτω από το ύψος των παραθύρων γίνονται επίσης ορατά για τον οδηγό.
Σε συνδυασμό με το πακέτο AMG Dynamic Plus (προαιρετικά), διατίθεται και το μηχανικό μπροστινό μπλοκέ διαφορικό. Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει επίσης την σπορ ανάρτηση AMG Ride Control, το τιμόνι performance και το πρόσθετο πρόγραμμα οδήγησης «Race».
Kινητήρας turbo 2 λίτρων
Με μέγιστη ισχύ 381 hp και μέγιστη ροπή στρέψης 475 Nm, η Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC συγκαταλέγεται στα ισχυρότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Η ταχύτητα των 100 km/h επιτυγχάνεται από στάση σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα. Ο εξαιρετικά ελαστικός 2λιτρος, 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, συνδυάζει τις συναρπαστικές επιδόσεις και την υποδειγματική αποδοτικότητά του με άλλη μία κορυφαία τιμή: την απόδοση 191 hp ανά λίτρο κυβισμού, η οποία αποτελεί ρεκόρ για τετρακύλινδρο κινητήρα σειράς παραγωγής. Αυτός ο κινητήρας AMG ανεβάζει το αυτοκίνητο στην κατηγορία των καθαρόαιμων super sports cars.
Ένα από τα εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας του κινητήρα είναι ο καθοδηγούμενος άμεσος ψεκασμός βενζίνης. Τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ, κεντρικά τοποθετημένα στους τέσσερις θαλάμους καύσης, ψεκάζουν το καύσιμο με πίεση που φτάνει τα 200 bar. Ο συνδυασμός πολλαπλού ψεκασμού καυσίμου και ανάφλεξης με πολλαπλούς σπινθήρες βελτιώνει την εξοικονόμηση καυσίμου και αυξάνει σημαντικά τη θερμοδυναμική αποδοτικότητα, με αποτέλεσμα τις μειωμένες εκπομπές καυσαερίων. Ο στροβιλοσυμπιεστής twin-scroll και ο μέγιστος στραγγαλισμός στο σύστημα εξάτμισης βελτιώνουν την πίεση πλήρωσης, και συνεπώς την απόκριση του κινητήρα στο πεντάλ γκαζιού.
Στον δρόμο, ο κινητήρας AMG συναρπάζει με την ταχύτατη απόκρισή του, την υψηλή ροπή στρέψης, την τεράστια ελαστικότητά του και τον επιβλητικό ήχο του. Το σύστημα εξάτμισης περιλαμβάνει εργοστασιακά ένα αυτόματα ρυθμιζόμενο κλαπέτο καυσαερίων. Η ένταση του ήχου του κινητήρα μεταβάλλεται ανάλογα με το εκάστοτε επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης AMG Dynamic Select.
Με το προαιρετικό σύστημα εξάτμισης AMG Performance, ο ήχος γίνεται ακόμη πιο «αγωνιστικός», χάρη στην τροποποιημένη αρχιτεκτονική του συστήματος σιγαστήρα και συνεπώς εντείνει την εμπειρία του ήχου. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω της επιλογής προγράμματος οδήγησης ή μέσω ενός διακόπτη. Στο εσωτερικό, ο εντυπωσιακός ήχος μπορεί να γίνεται εντονότερα αισθητός με το πάτημα ενός κουμπιού, καθώς ενισχύεται ο θόρυβος εισαγωγής αέρα του κινητήρα.
Σπορ κιβώτιο 7 σχέσεων
Η ευέλικτη και δυναμική μεταφορά της ισχύος υποστηρίζεται από το σπορ κιβώτιο 7 σχέσεων AMG Speedshift DCT. Χάρη στις κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης από την 3η έως την 7η ταχύτητα, ο οδηγός βιώνει ακόμη εντονότερη συγκίνηση κατά τις επιταχύνσεις σε όλο το εύρος των ταχυτήτων. Σε συνδυασμό με τους βελτιστοποιημένους χρόνους απόκρισης και αλλαγών, η μικρότερη κλιμάκωση διασφαλίζει ομαλότερες μεταβάσεις κατά το ανέβασμα ταχύτητας.
Tετρακίνηση
Για βέλτιστη πρόσφυση σε κακές συνθήκες οδοστρώματος, η μόνιμη τετρακίνηση 4MATIC AMG performance μεταφέρει την ισχύ σε όλους τους τροχούς. Η ροπή στρέψης κατανέμεται συνεχώς μεταβαλλόμενα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα. Αυτή η διαμόρφωση έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη αναλογία δυναμισμού, αποδοτικότητας και πρόσφυσης ανάλογα με την οδηγική κατάσταση. Ένας πολύδισκος συμπλέκτης είναι ενσωματωμένος στο πίσω διαφορικό με ειδική διαμόρφωση AMG και μεταδίδει τη ροπή στρέψης του κινητήρα στους πίσω τροχούς, αμέσως μόλις οι μπροστινοί τροχοί χάσουν την πρόσφυσή τους Έτσι, το φάσμα κατανομής κυμαίνει από την αμιγώς μπροστινή κίνηση μέχρι την αναλογία 50 : 50 τοις εκατό μεταξύ των μπροστινών και πίσω τροχών. Με κατανάλωση καυσίμου 7,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (μικτός κύκλος NEDC), η Mercedes-AMG ενισχύει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην αποδοτικότητα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC | |
Κινητήρας | 2λιτρος, τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας άμεσου ψεκασμού με στροβιλοσυμπιεστή |
Κυβισμός | 1991 κ.εκ. |
Απόδοση ισχύος | 280 kW (381 ίπποι) στις 6000 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή στρέψης | 475 Nm στις 2250-5000 σ.α.λ. |
Σύστημα μετάδοσης κίνησης | Μεταβλητή τετρακίνηση 4MATIC AMG performance με μεταβλητή κατανομή ροπής στρέψης |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Σπορ κιβώτιο 7 σχέσεων AMG SPEEDSHIFT DCT |
Κατανάλωση καυσίμου
αστικός/υπεραστικός/μεικτός κύκλος |
9,6/6,1/7,4 l/100 km |
Μεικτές εκπομπές CO2 | 172 g/km |
Κατηγορία αποδοτικότητας | D |
Βάρος (DIN/EC) | 1510 kg / 1585 kg |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα | 4,4 δευτ. |
Τελική ταχύτητα | 250 km/h |
Τιμές
Βενζινοκίνητα μοντέλα:
GLA 180 27.850 ευρώ
GLA 200 33.390 ευρώ
GLA 220 4MATIC 43.370 ευρώ
GLA 250 40.710 ευρώ
GLA 250 4MATIC 45.770 ευρώ
Mercedes-AMG GLA
45 4MATIC 68.370 ευρώ
Πετρελαιοκίνητα μοντέλα:
GLA 180 d 34.110 ευρώ
GLA 200 d 35.890 ευρώ
GLA 200 d 4MATIC 43.750 ευρώ
GLA 220 d 43.470 ευρώ
GLA 220 d 4MATIC 46.840 ευρώ
Νίκος Τσάδαρης