Η Bodensee αλλά και η περιοχή γύρω από αυτή, ειδικά για τη συγκεκριμένη περίπτωση, συνθέτουν το ιδανικό σκηνικό για μία παρέλαση ναυαρχίδων.
Η Opel στέλνει έξι μοντέλα του θρυλικού ιστορικού στόλου της στο 6η Bodensee Klassik. Το ράλι κλασικών αυτοκινήτων που θα περάσει από Γερμανία, Ελβετία και Αυστρία (4 – 6 Μαΐου) θα ξεκινήσει από Bregenz και θα συνεχίσει βόρεια προς Memmingen και νότια στο Brand. Το σκέλος κάθε ημέρας θα ολοκληρώνεται στην αίθουσα φεστιβάλ του Bregenz, όπου οι οπαδοί θα μπορούν να απολαμβάνουν από κοντά κάποιους πραγματικούς θησαυρούς σε τροχούς. Φέτος, η Opel δίνει δυναμικά το παρών με έξι συμμετοχές:
1976 Opel Diplomat B V8 μακρύ, Peter Küspert & Roman Knižka
1966 Opel Kapitän A V8, Jockel Winkelhock & Tim Wilde
1956 Opel Kapitän, Harald Hamprecht & Robin Hornig
1991 Opel Lotus Omega, Stefan Voswinkel & Patrick Munsch
1966 Opel Admiral A V8, Boris Pieritz & David Hamprecht
1972 Opel Commodore B GS/E, Dr. Gereon Wischerhoff & Michael Kretzschmar (Νικητής της ειδικής διαδρομής 2016 Opel)
Πολλά θα μπορούσε να πει κάποιος και να θαυμάσει σε αυτά τα αυτοκίνητα. Το Opel Diplomat με μακρύ μεταξόνιο χρησιμοποιήθηκε σαν μία από τις προεδρικές λιμουζίνες όταν ο Αμερικανός Πρόεδρος Gerald Ford επισκέφθηκε τη Γερμανία το 1976. Το Kapitän V8 είναι το πιο περιζήτητο μοντέλο της A series. Αυτός ο κινητήρας κανονικά προοριζόταν μόνο για τα Admiral και Diplomat. Το Kapitan του 1956 είναι το 2/εκατομμυριοστό όχημα που κατασκεύασε η Opel, ένα μπρονζέ /χρυσαφί Kapitän A από τον Κλασικό στόλο της φίρμας. Το Lotus είναι το ταχύτερο Opel Omega για χρήση στο δρόμο, ένα σπορ sedan 377 ίππων κατασκευής Lotus.
Τέλος, το Commodore GS/E 190 ίππων με εμφάνιση του 1972 coupe βελτιωμένο από την Irmscher, στο οποίο οι Walter Röhrl και Jochen Berger γιόρτασαν μία νίκη κατηγορίας στο Ράλι Monte Carlo. Όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν δημιουργούν ένα συνδετικό κρίκο με την πιο πρόσφατη ναυαρχίδα της Opel το νέο Insignia Grand Sport, που θα εκτίθεται σε περίοπτη θέση.
Νίκος Τσάδαρης