Σημαντικά ανανεωμένος εμφανίζεται ο «Δούκας» της KTM για το 2012. Η πιο εμφανής αλλαγή εντοπίζεται φυσικά στη σχεδίαση που έχει έρθει πιο κοντά στα πρότυπα των street. Ο πανίσχυρος μονοκύλινδρος κινητήρας με τον αντικραδασμικό άξονα και τα δύο μπουζί στον κύλινδρο, έχει βελτιωθεί στα σημεία (ανασχεδιασμένη κεφαλή) και φέρει πλέον σύστημα γκαζιού ride by wire. Αραιότερα είναι και τα διαστήματα σέρβις που πραγματοποιούνται πλέον κάθε 10.000 χλμ.

Η WP έχει φροντίσει για την ανάρτηση του Duke, το οποίο φέρει ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ. και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Το σύστημα πέδησης θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά και ABS. Ο δίσκος των 320 χλστ. με την ακτινικά τοποθετημένη 4πίστονη δαγκάνα του προηγούμενου μοντέλου παραμένουν. Διαφορετική και πιο φιλική εμφανίζεται η εργονομία, με τη σέλα να έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ. σε σχέση με πριν.

Κινητήρας
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 690 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 67/Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) Δ.Α.
Βάρος (κιλά, χωρίς καύσιμο): 150