Μια νέα καινοτόμα και εντελώς δωρεάν υπηρεσία έχει λανσάρει η Opel και στην οποία έχουν εγγραφεί ήδη περί τους 30.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Πρόκειται για τον ιστότοπο www.myopel.gr που προσφέρει πρόσθετες υπηρεσίες στους πελάτες της φίρμας, για να βρίσκονται σε συνεχή «επαφή» με το Opel τους, 24ωρες το 24ωρο και να επωφελούνται από μοναδικά προνόμια που προσφέρει η μάρκα, όπως:
- Ιστορικό συντήρησης για εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί στο επίσημο δίκτυο της Opel.
- Ενημέρωση για εξατομικευμένους ελέγχους, ηλεκτρονικές αναβαθμίσεις και προσφορές.
- Ηλεκτρονικά αιτήματα για ραντεβού στον εξ. επισκευαστή της επιλογής σας.
- Πλήρη εικόνα του εργοστασιακού εξοπλισμού του οχήματος.
- Υπενθυμίσεις για σέρβις & ΚΤΕΟ και πολλά ακόμη…
Η Opel προσκαλεί όλους τους πελάτες της, παλαιούς και νέους, να επισκεφθούν την πραγματικά χρήσιμη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα και να κάνουν την εγγραφή τους, ακολουθώντας μία πολύ απλή διαδικασία. Για πρόσβαση στο ιστορικό θα χρειαστεί, για τη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας των δεδομένων σας, μία απλή επίσκεψη σε οποιονδήποτε συνεργάτη του επίσημου δικτύου, μία μόνο φορά. Όπως μας τόνισε η κα Μαρία Καλλέργη, στέλεχος της GM Hellas, «η ηλεκτρονική καταχώρηση όλου του ιστορικού του οχήματος προσθέτει διαφάνεια σε οποιαδήποτε συναλλαγή με το δίκτυο Opel. Επιπλέον ο έλεγχος κατά την παραλαβή του οχήματος σε οποιονδήποτε Εξ. Επισκευαστή γίνεται πλέον ηλεκτρονικά και αναρτάται στο λογαριασμό του πελάτη στο myOpel.gr. Έτσι ο ιδιοκτήτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατρέχει στο ιστορικό των επισκέψεών του σε οποιονδήποτε Εξ. Επισκευαστή Opel, αλλά και να το προσκομίζει σε περίπτωση μεταπώλησης, πιστοποιώντας την κατάσταση του οχήματος και τα ακριβή χιλιόμετρα. Αν πάλι είστε κάτοχος ενός μεταχειρισμένου Opel μπορείτε, με την έγκριση του προκατόχου, να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό του οχήματος από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του. Το βιβλίο συντήρησης του οχήματός σας είναι πλέον και ηλεκτρονικό». Νίκος Τσάδαρης