Έχοντας μετρήσει στο παρελθόν δύο συνεχόμενες νίκες στα πρωταθλήματα του Super GT, έτσι και τώρα το δίδυμο των Tsugio Matsuda και Ronnie Quintarelli θριάμβευσε στον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος για το 2016 στην πίστα της Okayama, στην Ιαπωνία.
Συγκεκριμένα, το Νο.1 Motul Autech GT-R πήρε τη μέγιστη βαθμολογία και κατέλαβε την πρώτη θέση, ενώ το No.46 S Road Craftsports GT-R με πλήρωμα τον βετεράνο Satoshi Motoyama και τον Katsumasa Chiyo, περσινό πρωταθλητή του Blancpain Endurance Series, ήρθε τρίτο, “φέρνοντας” με αυτόν τον τρόπο 2 GT-R στο βάθρο.
Ξεκινώντας στην τρίτη θέση, ο Quintarelli πέρασε στη δεύτερη, μειώνοντας τη διαφορά από τον πρώτο στο 0,3 του δευτερολέπτου, από τον 20ο γύρο. Η μεγάλη στιγμή ήρθε στον 28ο γύρο όπου με ένα τολμηρό πέρασμα στην φουρκέτα κατάφερε να πάρει τα “ηνία” του αγώνα.
Όντας σε απόσταση αναπνοής από τα δεξιά του προπορευόμενου Lexus, ο Ιταλός πήρε το προβάδισμα όταν ο αντίπαλός βγήκε στα pits στον 35ο γύρο. Τρεις γύρους αργότερα και με μια απίστευτα συγχρονισμένη δουλειά από την ομάδα της Nismo στα pits, o Tsugio Matsuda βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του Νο.1, έχοντας το προβάδισμα.
Από εκείνο το σημείο, βρέθηκε πρώτος μέχρι και την καρό σημαία, κερδίζοντας το τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα (μαζί με τον Ronnie Quintarelli), με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Παρά το γεγονός ότι το Νο.1 GT-R πήρε τη νίκη, όλα τα μάτια των θεατών ήταν στραμμένα στο No.46 GT-R και το ανερχόμενο αστέρι των αγώνων, τον Katsumasa Chiyo. Αν και ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν ο πρώτος του στο GT500, στα επίσημα προκριματικά κατάφερε να καταγράψει τον καλύτερο χρόνο του πρώτου προκριματικού γύρου.
Η εκκίνηση για το No.46 GT-R έγινε με τον βετεράνο Satoshi Motoyama πίσω από το τιμόνι, διατηρώντας την πρώτη θέση μέχρι και την έξοδο στα pits στον 35ο γύρο. Εκεί παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Chiyo, όπου στον 52ο γύρο βρέθηκε στην τρίτη θέση μετά από μια εκπληκτική μάχη, παλεύοντας όμως για να κατακτήσει τη δεύτερη. Παρά τη σκληρή μάχη στους τελευταίους γύρους, ο ίδιος δεν ήταν σε θέση να προσπεράσει τον δεύτερο, δίνοντας ωστόσο τις καλύτερες εντυπώσεις από το ντεμπούτο του στο GT500.
Νίκος Τσάδαρης