Πώς πρέπει να είναι το ηχητικό σήμα της Seat; Αυτή την πρόκληση καλούνται να αντιμετωπίσουν οι συμμετέχοντες στο διεθνή διαγωνισμό Musicathon, με αντικείμενο τη σύνθεση του μουσικού logo της φίρμας ή αλλιώς mogo.
Η ενέργεια αυτή δίνει συνέχεια στη δέσμευση της Seat στη λογική της συνδημιουργίας, η οποία ξεκίνησε πέρυσι με τον διαγωνισμό Archithon που οδήγησε στην δημιουργία του ψηφιακού μουσείου της εταιρείας.
Μουσικοί από την Ισπανία, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, τη Γαλλία, τις Κάτω Χώρες και το Μεξικό, συμμετέχουν στο διαγωνισμό μέσω της ιστοσελίδας της μάρκας σε κάθε μια από αυτές τις χώρες. Στο αρχικό στάδιο του διαγωνισμού οι υποψήφιοι θα πρέπει να παρουσιάσουν μία μουσική σύνθεση που να ανταποκρίνεται στην ερώτηση «Πώς θα ήταν ο ήχος της Βαρκελώνης αν ήταν ένα κομμάτι σύγχρονης μουσικής;»
Μία κριτική επιτροπή με επικεφαλής διάσημο μουσικό, θα επιλέξει δύο συμμετοχές από κάθε χώρα οι οποίοι θα παρακολουθήσουν τον τελικό στο Βερολίνο. Εκεί, μέσα από ένα πραγματικό μουσικό μαραθώνιο, οι φιναλίστ θα έχουν στη διάθεση τους 36 ώρες για να συνθέσουν ένα νέο πρωτότυπο μουσικό κομμάτι που να ανταποκρίνεται στο brief που θα τους δοθεί από την εταιρεία. Το νέο πρωτότυπο μουσικό κομμάτι μαζί με αυτό της αρχικής συμμετοχής, θα αναδείξουν τους τρεις νικητές του Musicathon.
Οι τρεις νικητήριες ομάδες θα λάβουν χρηματικό έπαθλο και θα απολαύσουν ένα ταξίδι στη Βαρκελώνη και το Λος Άντζελες. Οι νικητές θα επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις του Martorell, όπου και θα συναντηθούν με την ομάδα δημιουργίας του Sound System. Θα περάσουν επίσης πέντε μέρες στο Λος Άντζελες, σε ένα διάσημο στούντιο ηχογράφησης όπου και θα συνεργαστούν με επαγγελματίες ηχολήπτες για την δημιουργία του μουσικού logo της ισπανικής εταιρίας. Στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού θα επιλεγεί μία από τις μουσικές συνθέσεις που θα αποτελέσει και το νέο mogo της μάρκας.
Για τον διαγωνισμό Musicathon, η Seat έχει συνεργαστεί με κορυφαία ονόματα της μουσικής σκηνής όπως Abbey Road Institute, Roland, Epiphone ή KRK Systems.
Νίκος Τσάδαρης