«Η Opel είναι πιο συναισθηματική, πιο καινοτόμος και ισχυρότερη από ποτέ. Η Opel επέστρεψε» δήλωσε σήμερα ο «αρχηγός» της Opel Dr. Karl-Thomas Neumann, εγκαινιάζοντας το περίπτερο της Opel στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (ανοιχτό για το κοινό, 3 – 13 Μαρτίου), όπου αποκάλυψε δύο παγκόσμιες πρεμιέρες: το GT Concept – το σπορ αυτοκίνητο του μέλλοντος – και το συμπαγές SUV Mokka X. Ξεχωριστή θέση στη σκηνή της Γενεύης έχει και το αυτοκίνητο τουρισμού Astra TCR, μέλος της νέας οικογένειας Astra.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά:
Opel GT Concept
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο γεφυρώνει το παρελθόν με το μέλλον, χωρίς να μιμείται το διάσημο προκάτοχό του. Το αντίθετο, λανσάρει μία νέα ερμηνεία του συναρπαστικού στυλ του πρώτου μοντέλου. Το GT Concept είναι πρωτοποριακό όσο και καθαρόαιμο. Μακρύ καπό, εξαιρετικά κοντοί πρόβολοι, μία τολμηρή κόκκινη γραμμή / στοιχείο ταυτότητας και απουσία λαβών θυρών και εξωτερικών καθρεπτών, λιτό και χωρίς περιττά διακοσμητικά στοιχεία, είναι ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο. Προάγει στο επόμενη επίπεδο τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel που παραπέμπει σε γλυπτό.
Opel Mokka X
Το Opel Mokka τώρα γίνεται ακόμα πιο επιθυμητό. Το Mokka X έχει χαρακτηριστική σχεδίαση με κυρίαρχο στοιχείο ταυτότητας ένα διπλό φτερό που σχηματίζουν τα φώτα ημέρας LED. Με αναβαθμισμένο εσωτερικό και την τελευταία γενιά συστημάτων infotainment θα είναι από τα καλύτερα συνδεδεμένα SUV όταν κυκλοφορήσει φέτος το καλοκαίρι. Το IntelliLink φέρνει τον κόσμο των smartphones στο αυτοκίνητο μέσω των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto. Η υπηρεσία Opel OnStar διατίθεται προαιρετικά. Και δεν είναι μόνον αυτό. Η Opel θα επεκτείνει τη γκάμα κινητήρων της με την προσθήκη ενός νέου βενζινοκινητήρα 1.4L άμεσου ψεκασμού. Ο υπερσύγχρονος κινητήρας συνδυάζεται με εξάρι αυτόματο κιβώτιο, Start/Stop και AWD (προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο μικτό κύκλο: 6,6 l/100 km, 154 g/km). «Το νέο, μικρό SUV είναι συναρπαστικό, προσιτό, καινοτόμο, φιλικό. Με μία λέξη: Είναι ένα Opel.»
Opel Astra
Ελαφρύτερο, πιο αποδοτικό, ευέλικτο και άνετο. Αυτό δεν τεκμηριώνεται μόνο από τις παραγγελίες των πελατών αλλά και από τις πολυάριθμες συγκριτικές δοκιμές που έχουν αναδείξει το Astra νικητή σε όλη την Ευρώπη. Η 5θυρη έκδοση είναι μέχρι 200 kg ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο και το Sports Tourer μέχρι 190 kg αντίστοιχα διασφαλίζοντας αισθητά βελτιωμένη ευελιξία και οδηγική άνεση. Οι κινητήρες τελευταίας γενιάς εγγυώνται άφθονη οδηγική απόλαυση. Επιπλέον, το νέο Astra εφοδιάζεται με πολυάριθμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης, από το βραβευμένο σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού IntelliLux LED matrix μέχρι το Forward Collision Alert (Αναγνώριση Επικείμενης Σύγκρουσης) με Collision Imminent Braking (Φρενάρισμα λόγω Επικείμενης Σύγκρουσης). Το Sports Tourer αναμένεται στα καταστήματα των Διανομέων τον άλλο μήνα στοχεύοντας να συνεχίσει την επιτυχημένη ιστορία. Παρά το ότι διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις, διαθέτει περισσότερο χώρο εσωτερικά και αυξημένη ικανότητα μεταφοράς φορτίου. Επιπλέον, είναι το πρώτο Opel με ηλεκτρική πίσω πόρτα ανοίγει και κλείνει με μία κίνηση πίεσης του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα.
Εκτός από το GT Concept, η Opel παρουσίασε μία ακόμα ενδιαφέρουσα πρόταση για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το νέο Astra TCR. Με έναν ισχυρό δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 330 hp και ροπή 420 Nm, είναι από τα νέα οχήματα που θα τρέξουν στο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού το 2016.
Νίκος Τσάδαρης