Σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Ψυχομετρίας του Πανεπιστημίου του Cambridge στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανακαλύφθηκε ότι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων Nissan, συγκαταλέγονται μεταξύ των ανθρώπων με την πιο ελκυστική προσωπικότητα. Χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη στις τεχνικές σκιαγράφησης ενός προφίλ, το Πανεπιστήμιο ανακάλυψε ότι οι οδηγοί των Nissan είναι από τους πιο γενναιόδωρους, πιστούς και φιλικούς ανθρώπους, ανάμεσα σε μια πλειάδα ιδιοκτητών ευρωπαϊκών αυτοκινήτων.
Επιπλέον, η μελέτη αποκάλυψε ότι οι ιδιοκτήτες ενός Nissan είναι πολύ πιο πιθανό να σκέφτονται πρωτίστως τους άλλους, ενώ επιδεικνύουν και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για θέματα οικονομικής ευημερίας και κοινωνικής δικαιοσύνης.
«Η αξιολόγηση της προσωπικότητας του ατόμου σε συνδυασμό με τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου αποτελεί μια τέλεια αντιστοιχία», δήλωσε ο Δρ Richard Mills, Διδάκτωρ Ψυχομετρίας στο Κέντρο Ψυχομετρίας του Πανεπιστημίου του Cambridge. «Η έρευνά μας δείχνει ότι οι οδηγοί των Nissan γενικά θεωρούνται άνθρωποι εμπιστοσύνης, συμπονετικοί, γενναιόδωροι και συμπαθητικοί. Είναι διακριτικοί και φιλικοί και πιστεύουν εκ πεποιθήσεως ότι οι άλλοι άνθρωποι είναι ειλικρινείς και αξιοπρεπείς, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστικούς και τους ιδιοτελείς».
Η ψυχομετρία (γνωστή και ως σκιαγράφηση του προφίλ ενός ατόμου) είναι μόνο ένας από τους πολλούς τρόπους, με τους οποίους η ιαπωνική εταιρία αναπτύσσει τεχνικές κατάλληλες για την κατανόηση των αναγκών των πελατών της. Το αποτέλεσμα είναι μια διαρκώς βελτιωμένη εμπειρία για αυτούς, πίσω από το τιμόνι, μέσω του διαδικτύου, αλλά και στις εκθέσεις και τα συνεργεία της σε όλη την Ευρώπη.
Από την άλλη πλευρά, όλοι όσοι αναζητούν το «έτερον ήμισυ» πίσω από το τιμόνι ενός Nissan, μπορεί και να «απογοητευθούν»: σύμφωνα με την συγκεκριμένη έρευνα, η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών Nissan, βρίσκεται ήδη σε ευτυχισμένη μακροχρόνια σχέση.