Η Mercedes-Benz ήταν χορηγός του συνεδρίου με τίτλο «Internet of Things: Identifying Business Opportunities», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Divani Caravel και διοργανώθηκε από την εφημερίδα Ναυτεμπορική.
Κεντρικό θέμα του συνεδρίου ήταν η δυνατότητα διασύνδεσης ατόμων, μηχανών, οικιακών συσκευών, απλών αντικειμένων και διαδικασιών, ώστε μέσω της μεταξύ τους επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης να επιτυγχάνεται αυτοματισμός και ανταλλαγή δεδομένων, με τελική κατάληξη την αξιοποίηση όλων αυτών τόσο σε επιχειρηματικό, όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.
Σχετικά με τη συνδεσιμότητα και την αυτόνομη οδήγηση μίλησε κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ο διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας της Mercedes-Benz Ελλάς, Παναγιώτης Ριτσώνης και ανέφερε σχετικά: «Σε αντίθεση με τη σχετική συνοχή των τελευταίων δεκαετιών, τέσσερις είναι οι μεγάλες τάσεις που θα επηρεάσουν σημαντικά τον τρόπο που οι καταναλωτές θα αντιλαμβάνονται την αυτοκίνηση στα επόμενα 10 έως 20 έτη: Ηλεκτροκίνηση, Συνδεσιμότητα, Αυτοματισμός και Κοινόχρηστη κινητικότητα (Car Sharing). Ο κλάδος του αυτοκινήτου θα αλλάξει ριζικά στο μέλλον λόγω των παραπάνω τάσεων, με ιδιαίτερη έμφαση στον Αυτοματισμό και την Συνδεσιμότητα και η Mercedes-Benz κινείται ταχύτατα προς αυτήν την κατεύθυνση».
Νίκος Τσάδαρης