Για πρώτη φορά στην ιστορία του Golf, η VW σχεδιάζει να το ανανεώσει, προσδίδοντάς του μια πιο εμφατική σχεδίαση εμπρός, αλλά και νέους κινητήρες TSI και TDI 1,0 και 1,4 λίτρων αντίστοιχα.
Η 7η γενιά του VW Golf λανσαρίστηκε στην Ευρώπη στα τέλη του 2012, έχοντας ήδη καταφέρει να ακολουθήσει την κορυφαία εμπορική πορεία όλων των προκατόχων του. Το αυτοκίνητο, μπορεί σε ό,τι αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση να μην άλλαξε σημαντικά (αποτελεί μια… φυσιολογική εξέλιξη των προηγούμενων Golf), όμως βασίστηκε σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, το περίφημο MQB δάπεδο, το οποίο το βοήθησε από τη μια να μειώσει το βάρος του, ενώ από την άλλη, του προσέδωσε ακόμη πιο ενδιαφέροντα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.
Ωστόσο, σε ό,τι αφορά στην εμφάνισή του, η VW φαίνεται ότι έχει δώσει το «πράσινο φως», ώστε μέσα στην επόμενη διετία να έλθει η ανανεωμένη εκδοχή της 7ης γενιάς Golf, επικεντρώνοντας στην αλλαγή τμημάτων της εμφάνισής του. Αυτό για τη VW είναι κάτι εντελώς νέο, αφού ουδέποτε ένα Golf δεν έχει κάνει facelift. Ακόμη και πριν από περίπου 6 χρόνια, όταν το Golf V συμπλήρωσε 4 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η VW προτίμησε να το αντικαταστήσει με το Golf VI και όχι να προβεί σε κάποια ανανέωσή του, παρότι το 6ης γενιάς μοντέλο άλλαξε ουσιαστικά μόνο τη σχεδίασή του σε σχέση με το προηγούμενο.
Έμπνευση από το VW NMC concept
Για το ανανεωμένο Golf, οι αλλαγές στη σχεδίασή του θα επικεντρωθούν στο εμπρόσθιό του τμήμα, εκεί όπου η VW θα ακολουθήσει τις νέες γραμμές που μας έδειξε το πρωτότυπο NMC (New Midsize Coupe) της πρόσφατης Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου. Με βάση τις πληροφορίες των «κατασκόπων» μας λοιπόν, το ανανεωμένο Golf θα λάβει τον ίδιο προφυλακτήρα με αυτόν του πρωτότυπου, όπου ξεχωρίζουν τα πολυγωνικά πάνελ στα άκρα του, τα οποία μάλιστα φέρουν και τις λωρίδες LED των προβολέων ομίχλης. Ελαφρώς αλλαγμένη θα είναι και η γρίλια της μάσκας, η οποία θα φιλοξενεί και πάλι το ευμέγεθες λογότυπο της VW. Το τελικό αποτέλεσμα, με βάση πάντα την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που διαθέτουμε, αναμένουμε να δώσει στο Golf μια πιο εμφατική παρουσία εμπρός, τονίζοντας το δυναμισμό του. Από εκεί και πίσω πάντως, οι αλλαγές στο υπόλοιπο αμάξωμα του αυτοκινήτου δεν αναμένεται να είναι σημαντικές, αν και αναμένεται να υπάρξει κάποιο μικρό ραφινάρισμα και στον πίσω προφυλακτήρα και τα πίσω φωτιστικά.
Με νέους κινητήρες TSI και TDI
Στο ανανεωμένο VW Golf δεν αναμένουμε αλλαγές σε ό,τι αφορά στο πλαίσιο και την ανάρτησή του, από τη στιγμή που άλλωστε η πλατφόρμα MQB δεν έχει κλείσει ακόμη 2ετία από την πρώτη της εμφάνιση. Πλέον, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στους κινητήρες, εκεί όπου το ανανεωμένο Golf θα φέρει δύο νέα και άκρως ενδιαφέροντα μοτέρ. Αρχικά, στους κινητήρες βενζίνης, θα δούμε και στο Golf τον νέο 1.000άρη TSI κινητήρα που έχει κάνει το ντεμπούτο του στο μικρό SUV Taigun, ενώ θα τον δούμε και στο ανανεωμένο Polo στην έκδοση BlueMotion με 95 άλογα. Ανανεωμένοι θα έλθουν και οι 1,2 TSI, οι οποίοι θα αυξήσουν την ισχύ τους στους 90 και 110 ίππους, από 85 και 105 ίππους στην τωρινή τους έκδοση.
Σε ό,τι αφορά στο πεδίο των diesel, θα έχουμε και εδώ ένα νέο μοτέρ, τον ολοκαίνουργιο, 3κύλινδρο 1,4 TDI με 90 ίππους και αρκετή ροπή 230 Nm. Φυσικά, οι νέοι κινητήρες θα συνδυαστούν και πάλι με μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων, αλλά και με το διπλού συμπλέκτη DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων. Στην κορυφή τέλος των επιλογών, το Golf GTI αναμένεται να μείνει αμετάβλητο με 220 και 230 ίππους, ενώ θα υπάρχει και το νέο Golf R που λανσαρίστηκε μόλις πρόσφατα, με απόδοση στους 300 ίππους.
Το ανανεωμένο Golf αναμένεται να είναι έτοιμο την άνοιξη του 2016.
Πηγή: autotriti.gr