Με μια επένδυση παγκοσμίου βεληνεκούς στο UEFA Champions League, η Nissan συμπλήρωσε ήδη το πρώτο έτος από τα συνολικά 4 χρόνια της χορηγικής συμφωνίας με την πιο διάσημη διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου στον κόσμο.
Με την ευκαιρία αυτή, ο Roel de Vries, από τη θέση του Corporate Vice στέλεχος της Nissan, δήλωσε ότι, η μάρκα είναι απόλυτα ικανοποιημένη με τον τρόπο που έχει εξελιχθεί μέχρι στιγμής, η συνεργασία αυτή.
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής», είπε. «Έχουμε μετρήσει τον αντίκτυπο που έχει η συγκεκριμένη χορηγία και τα αποτελέσματα στην Ευρώπη είναι πράγματι πολύ ενθαρρυντικά».
Η συνεργασία με το UEFA Champions League, στηρίζεται στο «Innovation that Excites» που πρεσβεύει η Nissan και στόχος της μάρκας είναι να διεισδύσει πρωταρχικά στη συνείδηση των ευρωπαίων καταναλωτών και για τα επόμενα 3 χρόνια, στα νοικοκυριά όλου του κόσμου.
Δείτε βίντεο από τις συναρπαστικές δράσεις της Nissan, στον τελικό του UEFA Champions League στο Βερολίνο…
Νίκος Τσάδαρης