Μπορεί να έχουν πραγματοποιηθεί μόλις τρια γκραν πρι στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, ωστόσο αυτά είναι αρκετά για να βγουν τα πρώτα συμπεράσματα. Δείτε τους καλούς, τους κακούς και τους άτυχους, καθώς οι… άσχημοι είναι ένα άλλο θέμα!
Οι καλοί!
Τα συμπεράσματα για το ποιοι πιλότοι είχαν καλή απόδοση στα πρώτα τρία γκραν πρι είναι εύκολο να βγουν. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ, συνεχίζει αυτό που έκανε πέρυσι, ίσως πιο ώριμος. Ο Γερμανός πιλότος, έχοντας ήδη γευτεί τον Παγκόσμιο τίτλο, πανηγυρίζει τις επιτυχίες του, αλλά πλέον με έναν πιο ήρεμο τρόπο.
Στην κατηγορία των καλών σίγουρα έχουν μια θέση και οι δύο πιλότοι της McLaren, ο Λιούις Χάμιλτον το αξίζει περισσότερο, όχι για το βάθρο στην Κίνα, αλλά για το μαχητικό τρόπο που έχει ξεκινήσει τη σεζόν.
Η τελευταία εμφάνιση του Νίκο Ρόσμπεργκ στην πίστα της Σανγκάης του έδωσε μια θέση στην κατηγορία των καλών. Ο Γερμανός είχε στα «χέρια» του μια αξιόπιστη Mercedes και την αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο. Διατήρησε τη θέση του, όμως τα ελαστικά δεν του έκαναν το χατίρι στους τελευταίους γύρους.
Οι κακοί!
Η υποτονική απόδοση της Ferrari δεν βοηθά τους πιλότους της να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση. Μάσα και Αλόνσο δείχνουν να θέλουν, αλλά δεν μπορούν.
Μια θέση στους κακούς έχει και η Williams, η οποία φέτος έχει καταφέρει να κάνει το χειρότερο ξεκίνημα στην ιστορία της από το 1979.
Μπορεί φέτος να έχει προσαρμοστεί καλύτερα στη Mercedes, ωστόσο ο Σουμάχερ, δεν θυμίζει σε τίποτα τον παλιό καλό του εαυτό.
Και οι άτυχοι…
Βιτάλι Πετρόφ: Σίγουρα είναι άτυχος. Ο Ρώσος ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, αλλά η τύχη δεν ήταν με το μέρος του στα επόμενα δύο γκραν πρι. Στη Μαλαισία του έφυγε το τιμόνι, στην Κίνα έμεινε στις κατατακτήριες…
Στους άτυχους κατατάσσεται και ο Γουέμπερ. Η στρατηγική και η αξιοπιστία της Red Bull ακόμη δεν τον έχουν βοηθήσει, δείχνοντας ωστόσο με την απόδοση του στη Σανγκάη (εκκίνησε 18ος, τερμάτισε τρίτος) πως δεν θα τα παρατήσει εύκολα.
Και η Sauber ωστόσο ανήκει στην κατηγορία των άτυχων. Στο εναρκτήριο γκραν πρι και οι δύο πιλότοι τερμάτισαν στην πρώτη δεκάδα, ωστόσο ένα κατασκευαστικό λάθος οδήγησε τη FIA να τη μηδενίσει. Η ομάδα ισχυρίστηκε πως αυτό δεν την ωφέλησε και μάλλον το αποδεικνύει έχοντας εκπροσώπηση στη δεκάδα στα γκραν πρι της Μαλαισίας και της Κίνας.
Δείτε τις καλύτερες στιγμές από τον αγώνα της Κίνας:
Πηγή: sportfm.gr