Η 2025 Mercedes-AMG GT 63 S E Performance θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του 2024 με τιμή εκκίνησης τουλάχιστον 188.000 ευρώ και σύμφωνα με τη Mercedes είναι το ταχύτερο μοντέλο που κατασκεύασε ποτέ.
Συνδυάζοντας ένα plug-in υβριδικό σύστημα και έναν V8 4,0-λίτρων twin-turbo και διαθέτοντας 805 ίππους και 1.047 lb-ft ροπής, η GT 63 S E Performance έχει γίνει το ταχύτερα επιταχυνόμενο μοντέλο παραγωγής AMG όλων των εποχών με 0-100 km/h σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, όμως, δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 200 km/h.
Επίσης, το CARBUZZ αναφέρει πως κάτω από το καπό βρίσκεται ένας χειροποίητος V8 twin-turbo των 4,0 λίτρων που ενισχύεται από μια ηλεκτρονική μονάδα κίνησης. Ο ίδιος ο V8 αποδίδει 603 ίππους και 627 lb-ft ροπής σε συνδυασμό με ένα αυτόματο σύστημα εννέα ταχυτήτων και 4Matic+ AWD.
Σε αυτό προστίθεται ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας με μόνιμη διέγερση 201 ίππων και 236 lb-ft, με κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για plug-in υβριδικό, η μπαταρία έχει χωρητικότητα μόλις 6,1 kWh, παρέχοντας περίπου οκτώ μίλια αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας. Το υβριδικό σύστημα κίνησης μπορεί να ελεγχθεί μέσω μιας σειράς προγραμμάτων οδήγησης AMG Dynamic: Electric, Battery Hold, Comfort, Slippery, Sport, Sport+, Race και Individual. Έτσι, το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα στο Comfort drive mode σε πλήρη ησυχία χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα.
Επιπλέον, η 2025 Mercedes-AMG GT 63 S E Performance περιέχει:
Ανάρτηση AMG Active Ride Control με ενεργή σταθεροποίηση κύλισης. Το σύστημα χρησιμοποιεί υδραυλικό έλεγχο για τη μείωση των κινήσεων του αμαξώματος σε σύγκριση με ένα συμβατικό μηχανικό σύστημα. Ανάλογα με τη ρύθμιση και την τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, το σύστημα μπορεί να σκληρύνει αυτόματα για να προσφέρει επίπεδη οδήγηση στις στροφές σε υψηλές ταχύτητες, αλλά να χαλαρώσει για άνεση στο δρόμο.
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς. Σε ταχύτητες έως 60 km/h, οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίβουν αντίθετα από την κατεύθυνση των μπροστινών, ενώ πάνω από αυτή την ταχύτητα, θα στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση.
Σύστημα σύνθετων φρένων κεραμικών επιδόσεων από άνθρακα. Εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός με μπρούτζινη βαφή και μονοπίστονες πλωτές δαγκάνες πίσω σφίγγουν σε ανθρακοκεραμικούς ρότορες 16,5 και 15 ιντσών αντίστοιχα, που συμπληρώνονται από αναγεννητική πέδηση με τέσσερα επίπεδα έντασης, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας οδήγησης με ένα πεντάλ.