H Alfa Romeo 33 Stradale αποκαλύφθηκε. Ένα πανέμορφο supercar, περιορισμένης παραγωγής, που προσφέρει την επιλογή δύο κινητήρων. Ένα μοντέλο που αποτίει φόρο τιμής στον πρόγονό της με σύγχρονο τρόπο, χωρίς να αλλοιώνει τα βασικά σχήματα και τις αναλογίες που έκαναν το πρωτότυπο μοντέλο ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα όλων των εποχών.
Ο 3.0 λίτρων twin-turbo V6 προσφέρει έως και 612 ίππους, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης παράγει έως και 740 ίππους.
Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Monza F1 GP του 2022
Η Alfa Romeo είχε προαναγγείλει ένα νέο supercar εδώ και πάνω από ένα χρόνο. Όμως τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτος έγινε γνωστό πως το νέο αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά δημοφιλές πριν ακόμη κυκλοφορήσει. Ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, αποκάλυψε πως τα περιορισμένα μοντέλα που θα παραχθούν έχουν σχεδόν εξαντληθεί πριν ακόμη εγκριθεί η παραγωγή τους.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το carbuzz.com, οι αγοραστές είχαν ήδη προσεγγιστεί στο Grand Prix της Formula 1 της Monza, το 2022. Το άμεσο και θερμό ενδιαφέρον που επέδειξαν μετατράπηκε σύντομα σε παραγγελίες.
Ο οδηγός F1 Valtteri Bottas θα βελτιώσει τον χειρισμό
Η Alfa Romeo θα αξιοποιήσει την τεράστια εμπειρία του Φινλανδού βετεράνου της Formula 1, Valtteri Bottas, για να διασφαλίσει πως το «33 Stradale» θα είναι τόσο υπέροχο οδηγικά, όσο και εξωτερικά. Οι δοκιμές θα πραγματοποιηθούν στο Balocco Proving Ground, ιδιοκτησίας της μητρικής εταιρείας Stellantis.
Η ηλεκτρική παραλλαγή είναι πιο ισχυρή και πιο σπάνια, αλλά πιο αργή
Το 33 Stradale με κινητήρα εσωτερικής καύσης αποδίδει 612 ίππους, άρα υπολείπεται κατά 128 ίππους σε σχέση με την ηλεκτρική έκδοση. Ωστόσο έχουν την ίδια επίδοση κάνοντας το 0-100 χλμ/ώρα, σε χρόνο μικρότερο των 3 δευτερολέπτων. Μάλιστα όταν πρόκειται για τελική ταχύτητα, το βαρύτερο ηλεκτρικό μοντέλο σταματά να επιταχύνει στα 308 χλμ/ωρα, ενώ το βενζινοκίνητο συνεχίζει μέχρι να φτάσει τα 330 χλμ/ώρα. Το θετικό είναι ότι όσοι επιλέξουν το ηλεκτρικό μοντέλο θα έχουν την πιο σπάνια μορφή του 33 Stradale. Αν και δεν έχει αποκαλυφθεί η ακριβής διαφορά, κατέστη σαφές ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν κάποια διακριτή διαφορά.
Κανένα αυτοκίνητο δεν θα είναι ίδιο με το άλλο
Η τιμολόγηση για το 33 Stradale δεν έχει αποκαλυφθεί και η Alfa Romeo αναφέρει ότι ο λόγος για αυτό είναι ότι το εύρος του πεδίου εξατομίκευσης είναι τόσο μεγάλο που θα ήταν άδικο να εφαρμοστεί μια γενική τιμή σε όλα τα αυτοκίνητα. Κάθε μοναδική επιλογή θα έχει ένα μοναδικό κόστος.
Οι πελάτες θα μπορούν να προσαρμόσουν τις εισαγωγές αέρα, τους τροχούς, ακόμη και την μπροστινή θωράκιση στα γούστα τους. Όταν τελειώσουν, θα κληθούν να υπογράψουν προσωπικά τον αριθμό πλαισίου και το VIN περιλαμβάνει οκτώ ψηφία που επιλέγονται από τον κάθε πελάτη.
Ενίσχυση… Bottega
Η Alfa Romeo ανέπτυξε το νέο 33 Stradale με τη βοήθεια της νεοσύστατης Bottega, μιας ομάδας σχεδιαστών και μηχανικών. Αυτή η ομάδα θα συνεχίσει να υπάρχει στο μέλλον και αναμφίβολα θα είναι υπεύθυνη για πολλές ακόμα υπέροχες δημιουργίες καθώς η μάρκα φαίνεται να επιχειρεί την αναζωογόνηση της εικόνας της.
Από τους εν λόγω σχεδιαστές, αναμένεται να δούμε περισσότερα νέα αυτοκίνητα και περισσότερες ειδικές εκδόσεις που βασίζονται σε υπάρχοντα αυτοκίνητα. Η Alfa Romeo πρέπει να βρει τρόπους για να αποδείξει ότι εξακολουθεί να αξίζει μια θέση μεταξύ των ελίτ αυτοκινητοβιομηχανιών της Ευρώπης και η προσφορά εξατομικευμένων υπηρεσιών είναι μια καλή αρχή. Ανυπομονούμε να δούμε τι θα ακολουθήσει καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δείχνει πως τα επόμενα βήματα θα μπορούσαν πράγματι να είναι πολύ ιδιαίτερα.