Το στούντιο του Sean Yoro επιπλέει- είναι μια σανίδα του σερφ. Ο καλλιτέχνης ισορροπεί πάνω της καθώς δημιουργεί τα εντυπωσιακά έργα του εκεί που η επιφάνεια του νερού συναντά τους τοίχους της Νέας Υόρκης. Το αποτέλεσμα είναι οι γυναίκες που «γεννούν» η φαντασία και τα χέρια του να μοιάζουν να αναδύονται από το νερό, να παίρνουν το μπάνιο τους ή να ισορροπούν κι εκείνες στην επιφάνεια.

Έδρα του είναι η Νέα Υόρκη αλλά έχει γεννηθεί και μεγαλώσει στη Χαβάη. «Μεγάλωσα στο Ουάχου, περικυκλωμένος από ό,τι προσφέρει η φύση», λέει ο ίδιος στο CNN. «Χώρος παιχνιδιού ήταν για μένα ο ωκεανός και η τέχνη δεν μπήκε στη ζωή μου παρά στα τέλη της εφηβείας μου».

«Επιλέγω μέρη που μοιάζουν εγκαταλειμμένα και χωρίς ζωή. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο όταν κάνεις πορτραίτα είναι πως δίνεις ζωή και συναισθήματα σε αντικείμενα που δεν τα έχουν», προσθέτει.

Εκ των πραγμάτων, καθώς τα έργα του είναι εκτεθειμένα, έχουν και διάρκεια ζωής αλλά ο ίδιος λέει πως του αρέσει η «θνητότητά» τους.

Πριν τις «υγρές» τοιχογραφίες του ο καλλιτέχνης ασχολείτο με τη ζωγραφική αλλά και τα τατουάζ και ξεδίπλωνε το ταλέντο του πάνω σε σανίδες του σερφ. Ασφαλώς δεν αποτελεί έκπληξη που ο Yoro είναι σέρφερ. «Το σερφινγκ ήταν
μέρος της ζωής μου από τότε που ήμουν παιδί κι έτσι είχα σπασμένες
σανίδες στο στούντιό μου. Μια μέρα πήρα μία και ζωγράφισα πάνω της ένα
πρόσωπο. Μου άρεσε και έτσι έφτιαξα μια ολόκληρη συλλογή».

Ανάλογα με το μέγεθός τους, οι τοιχογραφίες τού παίρνουν από μία έως και τέσσερις ημέρες για να τις ολοκληρώσει.

«Έφυγα από τη Χαβάη με 800 δολάρια στην τσέπη, τα ρούχα μου και δύο κουτιά με εργαλεία ζωγραφικής. Δεν είχα κανένα σχέδιο, ήθελα να κυνηγήσω το πάθος μου και πίστευα πως ακόμα και ως εμπειρία άξιζε τον κόπο», εξηγεί.


Δείτε τις φωτογραφίες