Αίσθηση προκαλεί φωτογραφία που κυκλοφορεί στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην οποία παρουσιάζεται μαθητής Λυκείου της επαρχίας Λάρνακας να παρακολουθεί μάθημα από το παράθυρο της τάξης.
Ο εν λόγω μαθητής έμεινε εκτός της αίθουσας διδασκαλίας αφενός επειδή δεν ήθελε να προχωρήσει σε διενέργεια rapid test, όπως προβλέπεται από τα διατάγματα και αφετέρου επειδή δεν ήθελε να χάσει τα μαθήματά του.
Το αγόρι μίλησε στη μεσημβρινή εκπομπή του Omega και ανέφερε πως η διευθύντρια του σχολείου τον προειδοποίησε πως αν δεν αποχωρούσε από το σχολείο, θα καλούσε την Αστυνομία. Ακολούθησε τηλεφώνημα του επαρχιακού επιθεωρητή στον πατέρα του μαθητή, έτσι ώστε να του δοθεί το χρονικό περιθώριο να ξανασκεφτεί το ενδεχόμενο υποβολή τους σε rapid test αναφέρει το philenews.com.
Ερωτηθείς για τους λόγους για τους οποίους δεν θέλει να προχωρήσει στη διενέργεια του τεστ, ο μαθητής ανέφερε πως είναι αντίθετος «με την υποχρεωτικότητα του μέτρου που έχουν επιβάλει τα Υπουργεία Υγείας και Παιδείας».
«Έχω κάποιες γνώσεις βιολογίας. Το βιβλίο γράφει για τον αιματοεγκεφαλικό φραγμό. Είναι επικίνδυνο να εισχωρεί η μπατονέτα στη μύτη γιατί μπορεί να υπάρξει κάποια καταστροφή του ιστού των κυττάρων, με αποτέλεσμα να περάσουν παθογόνοι οργανισμοί στον εγκέφαλο».
Ο μαθητής σημείωσε πως τόσο τους γονείς του όσο και τον ίδιο τους χαρακτήρισαν αρνητές, κάτι το οποίο, όπως ανέφερε, δεν ισχύει. «Δεν γίνεται να μπαίνουν ταμπέλες απλά επειδή κάποιος έχει διαφορετική άποψη», ανέφερε ο μαθητή. «Δεν είμαι κατά της επιδημιολογικής επιτήρησης, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ και μέτρα επιστημονικά ατεκμηρίωτα» ανέφερε.
Ερωτηθείς εάν οι καθηγητές του ήταν σύμφωνοι να παρακολουθεί τα μαθήματά του από το παράθυρο της αίθουσας, ο μαθητής ανέφερε πως δεν ήταν δικό τους θέμα αν θα μείνει εκεί.
«Απλά μου ξεκαθάρισαν ότι έχουν οδηγίες πως δεν πρέπει να μπω μέσα στην τάξη. Έχω μια πολύ καλή σχέση με τους καθηγητές μου και είναι αρκετοί εκείνοι οι οποίοι συμφωνούν με τα όσα λέω, ωστόσο εκτελούν εντολές», ανέφερε.
Καταλήγοντας ανέφερε πως το σχολείο δεν έχει την κατάλληλη τεχνική υποστήριξη και ως εκ τούτου δεν μπορούσε να κάνει τηλεκπαίδευση.