Σε μεγάλες αλλαγές προχωρά ο κολοσσός Unilever, εκφράζοντας ανοιχτά την πρόθεσή του να απαλείψει από τα προϊόντα ομορφιάς την ένδειξη «normal».
Αλλά και να σταματήσει το υπερβολικό μοντάζ στις φωτογραφίες με μοντέλα, επιδιώκοντας πιο φυσικό αποτέλεσμα.
Η μητρική εταιρία της Dove ξεκαθάρισε πως το μοντάζ θα απαγορευτεί στο «σχήμα του σώματος, το μέγεθος, τις αναλογίες και το χρώμα του δέρματος», την ίδια ώρα που θα αφαιρέσει το «normal» από 200 προϊόντα.
Κι αυτό γιατί θέλει να ο ορισμός της ομορφιάς να είναι πιο περιεκτικός, βάζοντας στην άκρη τα στερεότυπα.
Η Unilever έχει δεχτεί σφοδρή κριτική για την προώθηση στερεοτύπων αναφορικά με τους πιο σκούρους τόνους δέρματος. Η εταιρία από το Λονδίνο, που έχει επίσης στην ιδιοκτησία της τις μάρκες Simple και Sure, θα προβεί στις ιστορικές αλλαγές την επόμενη χρονιά.
Ο πρόεδρος του τμήματος ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής, Sunny Jain, δήλωσε πως οι καταναλωτές επιβραβεύουν πια τις εταιρίες που κάνουν βήματα σε φλέγοντα περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.