Την ακύρωση της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας και της Εβδομάδας Υψηλής Ραπτικής λόγω κορονοϊού ανακοίνωσε η γαλλική Ομοσπονδία Υψηλής Ραπτικής και Μόδας.
Οι δύο διοργανώσεις ήταν προγραμματισμένες να γίνουν στο Παρίσι στις 23-28 Ιουνίου και στις 5-9 Ιουλίου αντίστοιχα, όμως η πανδημία έφερε την ακύρωσή τους.
Η Ομοσπονδία θεωρεί ότι «δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για τη διεξαγωγή» των δυο διοργανώσεων «μεσούσης της επιδημίας του Covid-19 που εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο», αναφέρει σε ανακοίνωση.
Η απόφαση αυτή λήφθηκε προκειμένου να «προστατεύσουμε τα σπίτια μας, τους συνεργάτες μας και όλους αυτούς που εργάζονται στη βιομηχανία μας», υπογραμμίζει η Ομοσπονδία προσθέτοντας ότι εξετάζει την «πιθανότητα εναλλακτικών σχεδίων».
Άλλωστε δεν είναι ώρα για μόδα, οι κολοσσοί ειδών πολυτελείας LVMH και Kering ανακοίνωσαν πρόσφατα ότι θα παράγουν μάσκες καθώς και μπλούζες για το νοσηλευτικό προσωπικό, σε μια προσπάθεια να καλύψουν κάπως τις μεγάλες ελλείψεις στον εξοπλισμό προστασίας.
Οι γαλλικοί οίκοι μόδας Balenciaga και Yves Saint Laurent του ομίλου Kering θα παράγουν μάσκες και η ιταλική θυγατρική Gucci θα παράγει μάσκες και μπλούζες για το νοσηλευτικό προσωπικό στην Ιταλία.
Ο όμιλος LVMH θα αναλάβει την παραγωγή «μεγάλης ποσότητας» υδροαλκοολικού τζελ για τα νοσοκομεία χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις όπου παράγονται τα αρώματα και καλλυντικά των θυγατρικών του Dior, Guerlain και Givenchy.
Μετατέθηκε για τον Σεπτέμβριο η Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας του Μιλάνου
Τον Σεπτέμβριο κι όχι τον Ιούνιο (19-23/06) θα πραγματοποιηθεί η Εβδομάδα Ανδρικής Μόδας του Μιλάνου, καθώς το εθνικό Επιμελητήριο Ιταλικής Μόδας ανακοίνωσε τη μετάθεση της διοργάνωσης λόγω κορονοϊού.
«Η απόφαση κατέστη αναγκαία λόγω της δύσκολης κατάστασης που έχει προκληθεί από την εξάπλωση της επιδημίας», εξηγεί το Επιμελητήριο σε ανακοίνωση διευκρινίζοντας ότι τα ντεφιλέ ανδρικής μόδας θα πραγματοποιηθούν «με την ευκαιρία των ντεφιλέ γυναικείας μόδας του Σεπτεμβρίου του 2020».
«Εργαζόμαστε επιπλέον σε νέα ψηφιακά σχήματα, σε νέους τρόπους συναντήσεων για να δώσουμε ζωή, κατά τη διάρκεια της περιόδου που είχε προγραμματιστεί για την ανδρική μόδα, σε άλλες στιγμές αφήγησης για τα εμπορικά σήματα και τις επιχειρήσεις ειδών πολυτελείας», πρόσθεσε.