Δύο εβδομάδες συμπληρώνονται από την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα, η οποία στοίχισε τη ζωή σε 43 ανθρώπους, με την Ιταλία να ασχολείται ακόμη με το τραγικό αυτό περιστατικό, καθώς ακόμη αναζητούνται τα ξεκάθαρα αίτια της τραγωδίας και ποιους βαρύνουν οι ευθύνες για αυτήν. Ο υπουργός Υποδομών, Ντανίλο Τονινέλι, κατά την παρέμβασή του σε συνεδρίαση των αρμόδιων επιτροπών της ιταλικής Βουλής και της Γερουσίας, αναφέρθηκε επί του θέματος, λέγοντας ότι «μια τραγωδία σαν κι αυτή έπρεπε και μπορούσε να αποφευχθεί». «Η κυβέρνηση Κόντε θα κάνει ό,τι μπορεί για να αναθεωρήσει το σύστημα των αδειών εκμετάλλευσης που δίδονται σε ιδιώτες και τις υποχρεώσεις που περιέχονται στις σχετικές συμβάσεις», πρόσθεσε. Όπως έγινε γνωστό από κυβερνητικές πηγές, τις οποίες αποκαλείται το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, αναφερόταν στο οδικό δίκτυο της χώρας. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η γέφυρα Μοράντι δεν πρόκειται να ανοικοδομηθεί από την σημερινή εταιρία Atlantia (η οποία εκμεταλλεύεται τους αυτοκινητόδρομους), αλλά από κρατικό όμιλο. Τέλος, ο Τονινέλι τόνισε ότι αν προκύψει με σαφήνεια ότι οι ιδιωτικοποιήσεις ζημίωσαν το δημόσιο συμφέρον, η ιταλική κυβέρνηση θα κινηθεί προς την κατεύθυνση της επανακρατικοποίησης του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων.