Ο γιος του πρώην μεγιστάνα-πρωθυπουργού, Σίλβιο Μπερλουσκόνι, και υπεύθυνου του τηλεοπτικού ομίλου Μέντιασετ, Πιερσίλβιο Μπερλουσκόνι δήλωσε ότι λόγω της οικονομικής κρίσης «οι συμβάσεις των τηλεοπτικών αστέρων του ομίλου Μπερλουσκόνι, θα πρέπει να τύχουν επαναδιαπραγμάτευσης».
«Η αγορά της διαφήμισης έχει επιστρέψει στα δεδομένα της περασμένης δεκαετίας και στο μεταξύ ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί κατά εντυπωσιακό τρόπο. Για τα επόμενα τρία χρόνια θα πρέπει να εξοικονομήσουμε 250 εκατ. ανά έτος, χωρίς επιπτώσεις στο συνολικό προϊόν που θα προσφέρουμε στους τηλεθεατές» ανέφερε ο Πιερσίλβιο Μπερλουσκόνι, σε συνέντευξή του.
Σε ερώτηση της εφημερίδας Ιλ Μεσσατζέρο αν και οι τηλεοπτικοί αστέρες θα πρέπει να προσαρμοσθούν, ο μεγαλύτερος γιος του Σίλβιο Μπερλουσκόνι απάντησε ότι «ξεκίνησε μια διαπραγμάτευση που θα πρέπει να οδηγήσει σε σημαντικές αναθεωρήσεις».
«Όλες οι ανανεώσεις των συμβολαίων θα προσαρμοσθούν στα νέα δεδομένα» πρόσθεσε.
Η οικογένεια Μπερλουσκόνι στέλνει στα προβεβλημένα ονόματα των παρουσιαστών και ηθοποιών που συνεργάζονται με τα κανάλια της το εξής μήνυμα: «Ήρθε η στιγμή να αποδείξουν την αγάπη τους προς τον όμιλό μας, ο οποίος, από τη στιγμή της ίδρυσής του, πρόσφερε πάντα τόσα πολλά στους καλλιτέχνες και τους συνεργάτες του. Κατανοώντας τη σημερινή κατάσταση, προστατεύουν και τη δουλειά τους για το μέλλον».
Ο Πιερσίλβιο Μπερλουσκόνι έκανε γνωστό, τέλος, ότι «το ριάλιτι “ο Μεγάλος Αδελφός” θα πρέπει να “ξεκουραστεί” λίγο, με μια κάποια διακοπή, αλλά το συγκεκριμένο είδος θα παραμείνει, πάντως, να έχει μεγάλη σημασία για τα κανάλια γενικού περιεχομένου».