Δίωξη κατά της Indian Railways είχε ασκήσει πριν δύο χρόνια ο Σαμπουράν Σινγκ, αγρότης στο επάγγελμα, η οποία του κατέβαλε λιγότερα χρήματα από αυτά που έπρεπε όταν αγόρασε από αυτόν ένα κομμάτι γης για να κατασκευάσει σιδηροδρομική γραμμή.
Οι δικαστές δικαίωσαν τον αγρότη από το βόρειο κρατίδιο Παντζάμπ, αλλά η δημόσια επιχείρηση δεν τον πλήρωνε. Ο άνδρας κίνησε νέα δικαστική διαδικασία τον Ιανουάριο για να εισπράξει τα χρήματά του και το δικαστήριο αποφάσισε να του δοθεί μια αμαξοστοιχία εξπρές των 20 βαγονιών της Indian Railways, αντί των 10 εκατομμυρίων ρουπιών (142.000 ευρώ) που του όφειλε η εταιρία σιδηροδρόμων.
Εκτός από την αμαξοστοιχία στον αγρότη δίδεται με δικαστική απόφαση η ιδιοκτησία του σταθμαρχείου στον σιδηροδρομικό σταθμού της Λουντχιάντα, πόλης του κρατιδίου Παντζάμπ από την οποία περνά το τραίνο του Σινγκ.
Την περασμένη Τετάρτη ο ενάγων και ο δικηγόρος του μετέβησαν στον σιδηροδρομικό σταθμό όπου περίμεναν με ανυπομονησία την άφιξη της αμαξοστοιχίας που καθημερινά πραγματοποιεί το δρομολόγιο μεταξύ του Νέου Δελχί και της Αμριτσάρ, ιερής πόλης των Σιχ στο κρατίδιο Παντζάμπ.
Η διοίκηση των σιδηροδρόμων κατάφερε να κερδίσει προσωρινά στο δικαστήριο τη διατήρηση του ελέγχου της αμαξοστοιχίας μέχρι τη νέα εκδίκαση της υπόθεσης. «Αν δεν πληρώσουν σύντομα, τότε το δικαστήριο μπορεί να αποφασίσει να θέσει το τραίνο σε δημοπρασία» εξήγησε ο Γκάντι σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.