Όταν μια νεαρή, εμφανίσιμη Γαλλίδα που υποτίθεται ότι ήταν ένα 25χρονο μοντέλο από το Παρίσι, παρουσιάστηκε στο Instagram τον Αύγουστο, γρήγορα κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 50.000 followers.
Χάρη στις πολλές φωτογραφίες που ανέβαζε ποζάροντας, οι θαυμαστές της έσπευδαν να σχολιάσουν πόσο όμορφη και λαμπερή είναι. Οι φωτογραφίες περιελάμβαναν πόζες στην παραλία, εικόνες από ψώνια και βόλτες με φίλους στην πόλη και η ζωή της παρουσιαζόταν ιδανική.
Ελάχιστοι ήταν εκείνοι που κατάλαβαν ότι δεν επρόκειτο για ένα πραγματικό πρόσωπο. Είτε επρόκειτο για ένα μπουκάλι με κρασί στο τραπέζι της, είτε για ένα κοκτέιλ που έπινε χαλαρά ή ακόμη και για ένα μπουκάλι που φαινόταν να προεξέχει από την τσάντα της, οι περισσότερες φωτογραφίες της Delage πάντα περιελάμβαναν ένα αλκοολούχο ποτό και κανείς δεν το παρατηρούσε.
Κι ενώ το 25χρονο κορίτσι είναι όντως μοντέλο από το Παρίσι, η Delage είχε στην πραγματικότητα προσληφθεί από ένα γαλλικό διαφημιστικό πρακτορείο για να στείλει ένα έξυπνο μήνυμα για τον εθισμό των νέων στο αλκοόλ. Η εκστρατεία στόχευε στην ευαισθητοποίηση της κατανάλωσης αλκοόλ από τους νέους με σκοπό να τους επιστήσει την προσοχή στο γεγονός ότι ο αλκοολισμός μπορεί να έρθει εύκολα και να είναι ανεξέλεγκτος.
Μέχρι να αποκαλύψει η εταιρεία μέσω ενός βίντεο ποιος ήταν πραγματικά ο σκοπός, αποδείχθηκε πόσοι άνθρωποι είχαν «εξαπατηθεί» από το προφίλ και πόση επιρροή μπορεί να ασκούν τα κοινωνικά δίκτυα.
Οι περισσότεροι άνθρωποι νόμιζαν ότι πραγματικά επρόκειτο για ένα απλό μοντέλο και blogger και ξεγελάστηκαν από τις αυθόρμητες και αληθοφανείς φωτογραφίες. Όμως, όπως αποκαλύπτει και το βίντεο, «είναι εύκολο να χάσετε ( να μην παρατηρήσετε) τον εθισμό κάποιου κοντινού προσώπου».
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της εταιρείας ανέφερε ότι πολλοί λίγοι αντιλήφθηκαν την «παγίδα» και οι περισσότεροι νόμιζαν ότι επρόκειτο απλά για μια πολύ όμορφη κοπέλα. Κανείς δεν παρατηρούσε ότι πάντα είχε κοντά της ένα ποτό. Πρόσθεσε μάλιστα ότι τα κοινωνικά δίκτυα συχνά προβάλλουν μια ιδανική ζωή, αλλά δεν είναι όλα πάντα όπως φαίνονται. Η εκστρατεία επαινέθηκε για τον έξυπνο τρόπο με τον οποίο προβάλλεται ένα τόσο σοβαρό μήνυμα.