Το βράδυ της Πέμπτης 19 Ιουνίου, το Fa της Henkel μαζί με την Cambo Industries ήταν από τους πρωταγωνιστές της βραδιάς, αφού κατέκτησαν το βραβείο Gold στην κατηγορία «Best Use of Facebook» των Digital Media Awards, για την καμπάνια «Μια Faνταστική Μέρα».

Με την καμπάνια «Μια Faνταστική Μέρα», το Fa και η Cambo Industries, θέλησαν να περάσουν αισιόδοξα μηνύματα στους φίλους της σελίδας του Brand στο Facebook (Facebook.com/FaGreece), σε μια εποχή που είναι αναμφισβήτητα δύσκολη για τη πλειοψηφία των Ελλήνων. Έτσι, το καλοκαίρι του 2013, ξεκίνησε το «Μια Faνταστική Μέρα» με σκοπό να εντοπίσει αποφθέγματα δημοφιλών γυναικών από όλον τον κόσμο, οι οποίες με τον τρόπο τους έχουν εμπνεύσει θετικά και έχουν υπάρξει σημαντικά πρότυπα. Οι χρήστες της σελίδας, είχαν τη δυνατότητα να διαβάσουν, να εμπνευστούν και να ψηφίσουν αυτά τα αποφθέγματα, ενώ παράλληλα μπορούσαν να δημιουργήσουν το δικό τους θετικό μήνυμα για «Μια Faνταστική Μέρα», επιλέγοντας από ένα εύρος φωτογραφιών και γραφικών στοιχείων.

Με την καμπάνια «Μια Faνταστική Μέρα», το Fa κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των χρηστών της σελίδας του στο Facebook, ξεπερνώντας τους 10.000 fans σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, ενώ συνολικά πάνω από 4.300 χρήστες δημιούργησαν το δικό τους απόφθεγμα και μοιράστηκαν τη θετική τους σκέψη.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.