Στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού (Breast Cancer Awareness Campaign) της Estee Lauder Companies από το 2000, κάθε Οκτώβριο πραγματοποιείται παγκοσμίως το πρόγραμμα Φωταγώγησης Σημαντικών Κτιρίων-Οροσήμων σε ροζ χρώμα με στόχο την ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης για την πρόληψη. Το Hilton Αθηνών, λοιπόν στις 19 Οκτωβρίου θα γίνει ροζ, θα αποτελέσει σύμβολο ελπίδας και θα μεταφέρει κι αυτό με τη σειρά του το αισιόδοξο μήνυμα ότι η πρόληψη σώζει ζωές, αλλά κι ότι η έγκαιρη διάγνωση κατά του Καρκίνου του Μαστού είναι σωτήρια. Από τις 19 έως και τις 25 Οκτωβρίου, λοιπόν, το Hilton Αθηνών σας προσκαλεί να κάνετε viral το μήνυμα της εκστρατείας και να ανεβάσετε τις φωτογραφίες του φωταγωγημένου ξενοδοχείου στο Instagram με #PinkHilton. Ανάμεσα στους συμμετέχοντες θα αναδειχθούν 3 νικητές -με κριτήριο την πιο ιδιαίτερη, όμορφη, καλλιτεχνική και πιο… «Pink» φωτογραφία- οι οποίοι θα κερδίσουν: 1ο βραβείο: Μία black ετήσια συνδρομή στο Hiltonia Spa που περιλαμβάνει χρήση γυμναστηρίου, εσωτερικής κι εξωτερικής πισίνας, σάουνας, χαμάμ και υδρομασάζ. 2ο βραβείο: Μία διανυκτέρευση σε junior σουίτα για δύο άτομα με πρωινό. 3ο βραβείο: Ένα δείπνο για δύο άτομα στο Galaxy Bar & Restaurant. Επιπλέον, όλοι οι νικητές θα λάβουν ένα πλήρες σετ με όλα τα απαραίτητα καλλυντικά από την Estee Lauder (καθαρισμός προσώπου, ορός, κρέμα ματιών, κρέμα ημέρας, κραγιόν, ρουζ, σκιές, μάσκαρα, άρωμα). Τέλος, μπορείτε να προσθέτετε για κάθε post στο Instagram το #BCAstrength, όπου από 1η Οκτωβρίου του 2015 μέχρι και την Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στις 4 Φεβρουαρίου του 2016, η Estee Lauder Companies θα κάνει δωρεά 25 δολαρίων που αντιστοιχεί σε μισή ώρα έρευνας για τον καρκίνο του μαστού μέσω του Breast Cancer Research Foundation, με στόχο την δωρεά πάνω από 500 ωρών έρευνας (25.000 δολάρια) μέσω της υποστήριξης της παγκόσμιας διαδικτυακής κοινότητας. Για περισσότερες πληροφορίες για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, επισκεφτείτε το www.bcacampaign.com.