Πρωταθλητές στην αγορά προϊόντων Louis Vuitton οι Έλληνες, καθώς μόνο το κατάστημα της Βουκουρεστίου πραγματοποίησε, σύμφωνα με τον ισολογισμό της εταιρείας, μέσα στο 2009 τζίρο που άγγιξε τα 17 εκατ. ευρώ!
Αν αναλογιστεί κανείς ότι η μέση Μικρομεσαία επιχείρηση δεν ξεπερνά σε τζίρο τις €200.000 ετησίως αντιλαμβάνεται ότι ακόμη και οι Γάλλοι έχουν εκπλαγεί με τις «επιδόσεις» της συγκεκριμένης φίρμας στη χώρα μας, η οποία παρουσιάζει μεγαλύτερες κατά κεφαλήν πωλήσεις σε σχέση ακόμη και με το κεντρικό κατάστημα στο Παρίσι.