Ο φιλόδοξος εφευρέτης δημιούργησε έναν πρωτοποριακό μηχανισμό για τα πέδιλα του σκι συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα του σκι και του snowmobile.
Χάρη στην περίτεχνη εφεύρεσή του, ο σκιέρ αποφεύγει τη χρονοβόρα και βαρετή διαδικασία της ανάβασης της πλαγιάς, ενώ δύναται να διασχίσει, χωρίς ιδιαίτερη καταβολή δυνάμεων, μεγάλες και επίπεδες αποστάσεις.
Προκειμένου να το πετύχει όμως χρειάζεται μια βενζινοκίνητη μηχανή, που τοποθετείται στην πλάτη του σκιέρ και προσδίδει κίνηση σε έναν ατέρμονο ιμάντα που βρίσκεται στο πίσω μέρος του ενός ή και των δύο ειδικά διαμορφωμένων πέδιλων του σκι.
Ο ιμάντας έχει πάνω του μικρά καρφιά που προεξέχουν και καρφώνονται στο χιόνι όταν λειτουργεί ο κινητήρας ενώ μαζεύονται όταν πια η μηχανή δεν χρειάζεται.
Ο εφευρέτης ωστόσο δε σκέφτηκε ότι η μηχανή στην πλάτη θα κουράσει τον σκιέρ και θα μειώσει κατά πολύ την απόδοσή του.