Έναν ριψοκίνδυνο τρόπο επέλεξε η βραζιλιάνικη εταιρεία JDE για να προωθήσει στην έδρα του «εχθρού» το νέο της προϊόν που φέρει την ονομασία ενός εκ των κορυφαίων ποδοσφαιριστών όλων των εποχών, του Πελέ.
«Café Pelé» είναι το όνομα ενός νέου καφέ που έβγαλε στην παραγωγή η εταιρεία προς τιμήν του θρυλικού άσου και τον οποίο θέλησε να λανσάρει στην αγορά της Αργεντινής αρχής γενομένης από το Μπουένος Άϊρες.
Στο στόμα του λύκου δηλαδή, μιας και μιλάμε για την απόλυτη ποδοσφαιρική κόντρα σε επίπεδο Εθνικών ομάδων και το αιώνιο δίλημμα για τον κορυφαίο όλων των εποχών. Αργεντινή Vs Βραζιλία, Μαραντόνα Vs Πελέ.
Κι όμως η εταιρεία το τόλμησε και μάλιστα με έξυπνο τρόπο, όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο. Σε μια κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας, ένας πωλητής με ένα καροτσάκι εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα, αλλά χωρίς να αναφέρεται πουθενά το όνομα του προϊόντος, προσφέρει καφέ στους περαστικούς.
Τα σχόλια είναι άκρως κολακευτικά για το προϊόν, με τον κόσμο να δηλώνει εκστασιασμένος από την υπέροχη γεύση του καφέ.
Όλα αυτά βέβαια μέχρι τη στιγμή που αποκαλύπτεται στους περαστικούς ότι ο καφές που μόλις δοκίμασαν ονομάζεται «Café Pelé». Εκεί οι αντιδράσεις άλλαξαν και μόνο στο άκουσμα του ονόματος Πελέ…
«Η στρατηγικής μας είναι να βάλουμε το προϊόν μας στην καρδιά μιας υγιούς αντιπαλότητας και να δείξουμε την ποιότητα του καφέ μας με έναν πιο χαλαρό τρόπο, μέσω αυτής της παραδοσιακής κόντρας που εδώ και χρόνια υπάρχει ανάμεσα στις δύο χώρες», σημειώνει η Ντέμπορα Μπερτολότσι, επικεφαλής μάρκετινγκ της JDE Βραζιλίας η οποία βγάζει το προϊόν.