Την Ελλάδα προωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο η αεροπορική εταιρεία Turkish Airlines, μέσα από μια σειρά ενεργειών. Σημαντικοί τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από κάθε γωνιά της γης, επισκέπτονται την χώρας μας, γνωρίζουν και μαθαίνουν τις ομορφιές και τις τουριστικές της δυνατότητες και δημιουργούν ταξιδιωτικά πακέτα και άρθρα, φέρνοντας μας νέους επισκέπτες.
Η κα. Gulay Ozturk, Γενική Διευθύντρια της Turkish Airlines στην Αθήνα, μίλησε στο newsbeast.gr και εξήγησε τα σχέδια της εταιρείας για τη χώρα μας, αλλά και για τα μέχρι τώρα οφέλη που έχει αποκομίσει ο ελληνικός τουρισμός από αυτές τις ενέργειες.
– Πώς αποφάσισε η εταιρεία την διοργάνωση FAM trips, με τη συμμετοχή ξένων τουριστικών πρακτόρων, στην Ελλάδα;
Αυτή είναι μια κοινή πρακτική για εμάς, αλλά στην Ελλάδα αναλαμβάνουμε περισσότερες πρωτοβουλίες αναφορικά με αυτό, μιας και θέλουμε να προωθήσουμε το Ελληνικό τουριστικό προϊόν, όχι μόνο στην Τουρκία αλλά και σε όλες τις χώρες. Ερχόμαστε σ’ επαφή με τα γραφεία μας σε άλλες χώρες στις οποίες πετάμε και συνεργαζόμαστε μαζί τους για να φέρουμε στελέχη από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά πρακτορεία από άλλους προορισμούς.
– Ποια είναι τα μέχρι τώρα οφέλη αυτής την κίνησης για την Ελλάδα;
Πολλά ταξιδιωτικά πρακτορεία και tour operators γνωρίζουν την Ελλάδα, έρχονται πιο κοντά στην κουλτούρα της κι έπειτα την προωθούν μέσω των πακέτων τους. Εκείνοι που ήδη γνωρίζουν την χώρα και την προωθούν, εξοικειώνονται περισσότερο με αυτό που πωλούν και εμπλουτίζουν τα πακέτα τους προσθέτοντας νέα σημεία στην Αθήνα και εν γένει στην Ελλάδα, διευρύνοντας το προϊόν που προσφέρουν για την Ελλάδα.
– Ποιες είναι οι εντυπώσεις των τουριστικών πρακτόρων από τη χώρα μας και ποια ήταν η αίσθηση τους για το κλίμα που επικρατεί στην Ελλάδα, πριν συμμετάσχουν στα ταξίδια;
Μας λένε -και φαίνεται μάλιστα και στα σχετικά στατιστικά στοιχεία- ότι οι απεργίες και άλλες εικόνες της οικονομικής κρίσης, έχουν επιδεινώσει την εικόνα της Αθήνας περισσότερο, αλλά ερχόμενοι και βλέποντας την πραγματική κατάσταση, διαπιστώνουν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος κι έτσι γίνονται κι εκείνοι πιο πειστικοί στο να καταφέρουν να πουλήσουν τα πακέτα τους.
– Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της Turkish Airlines σε σχέση με την ενίσχυση του τουρισμού στην Ελλάδα;
Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τον τουρισμό της Ελλάδας διοργανώνοντας fam trips. Έχουμε ήδη αυξήσει τον αριθμό των πτήσεών μας από Istanbul προς Αθήνα. Σε μια περίοδο που οι αεροπορικές εταιρείες σταματούν τις απευθείας πτήσεις, εμείς συνεχίζουμε να τις αυξάνουμε. Υποστηρίζουμε την Ελλάδα επίσης μέσω του ευρέως δικτύου και των άριστων συνδέσεων που προσφέρουμε, φέρνοντας ανθρώπους από διάφορες χώρες. Δεν φέρνουμε μόνο tour operators. Φέρνουμε ακόμα τους πιο αποτελεσματικούς δημοσιογράφους και συντάκτες ταξιδιωτικού ρεπορτάζ από άλλες χώρες κι όταν εκείνοι επιστρέφουν στη χώρα τους, προωθούν την Ελλάδα αποτυπώνοντας τις αναμνήσεις που απέκτησαν κατά τη διαμονή τους στην Ελλάδα. Γι’ αυτό και συνεργαζόμαστε με τους καλύτερους οργανισμούς, για να κάνουμε τη διαμονή τους αξέχαστη.
– Ποια ήταν η πρώτη αντίδραση των Ελλήνων επιχειρηματιών, που ασχολούνται με τον τουρισμό για την διενέργεια των FAM trips; Υπήρξε βοήθεια από μέρους τους σε αυτό το εγχείρημα;
Συνεργαζόμαστε πάντοτε με ελληνικές εταιρείες, ξενοδοχεία και τοπικούς tour operators για να προσφέρουμε το καλύτερο πακέτο σε κάθε πράκτορα.
– Με ποιους ελληνικούς προορισμούς συνδέεται αυτή η στιγμή η εταιρεία και ποια είναι τα σχέδια για το μέλλον;
Πραγματοποιούμε 25 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα μεταξύ Αθήνας και Istanbul και 7 καθημερινές πτήσεις μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της Istanbul. Σχεδιάζουμε μάλιστα στο εγγύς μέλλον να ξεκινήσουμε και πτήσεις προς την Κρήτη. Αυτό που είναι επίσης σημαντικό, είναι ότι με τις πτήσεις μας από Istanbul προς την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, συνδέουμε την Ελλάδα με τη Άπω Ανατολή, την Ασία, την Βόρεια και Νότια Αμερική, τη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη, την Αφρική και κατά βάση με όλα τα μέρη του κόσμου από την ανατολή ως τη δύση κι απ’ το νότο ως το βορρά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τον ελληνικό τουρισμό και την οικονομία μιας χώρας μιας και πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμη.