Η φίρμα Moxy, θυγατρική της αλυσίδας Marriott Intenational, θέλησε να δημιουργήσει ένα ακόμη πιο παιγνιώδες ντιζάιν για το πέμπτο ξενοδοχείο της στη Νέα Υόρκη. Το Moxy Lower East Side απευθύνεται στην πιο νεανική αγορά και εστιάζει περισσότερο σε εμπειρίες σύγχρονου λάιφ στάιλ παρά σε παραδοσιακές πολυτέλειες.

Η φιλοδοξία ήταν να ωθήσουν ακόμη περισσότερο το παιγνιώδες ντιζάιν της φίρμας Moxy, αντανακλώντας τη ζωντάνια του Bowery, όπου το Lower East Side συναντά το SoHo, με αποτέλεσμα, το ξενοδοχείο των 303 δωματίων να συγκεντρώνει διαφορετικά ύφη και αφηγήσεις για να γεννήσει ένα «πνεύμα παραλόγου». Τα έξυπνα σχεδιασμένα δωμάτια, οι τεχνολογικά προηγμένες ανέσεις, οι χώροι εργασίας και τα ευέλικτα meeting rooms καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη που είναι συνδεδεμένος με το διαδίκτυο.

Εμπνευσμένο από την ιστορία του Lower East Side ως σταυροδρόμι ψυχαγωγίας και πολιτισμού και από τον σημερινό του ρόλο ως «θερμοκοιτίδα καινοτομίας», το ξενοδοχείο στο κέντρο της Νέας Υόρκης δελεάζει με ατελείωτες διασκεδάσεις που ζωντανεύουν με το πνεύμα του παραλόγου, μεταξύ των οποίων το Sake No Hana, ένα μοντέρνο ιαπωνικό εστιατόριο, το Silver Lining, ένα σαλόνι πιάνου, το Highlight Room, ένα μπαρ στον τελευταίο όροφο, το Fix, ένα ολοήμερο καφέ και lobby bar, και το Loosie’s, ένα υπόγειο κλαμπ.

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ιδιόρρυθμο αλλά στυλάτο παιχνίδισμα πάνω στο παράλογο» είπε η Rina Kukaj, διευθύντρια του τομέα της Νέας Υόρκης στο Michaelis Boyd. «Στόχος ήταν ένα ντιζάιν το οποίο είναι σύγχρονο αλλά κάνει νεύμα στο παρελθόν του Bowery, με μια γενναία δόση φαντασίας και στοιχείων που προκαλούν έκπληξη, σήμα κατατεθέν της Moxy» εξήγησε, μιλώντας στο Dezeen.

Το ντιζάιν του εσωτερικού χώρου του Moxy Lower East Side ανέλαβε το στούντιο αρχιτεκτονικής και ντιζάιν Michaelis Boyd, ενώ το Rockwell Group το ντιζάιν δύο από τα εστιατόριά του.