Ο γνωστός επιχειρηματίας Νίκος Κοκλώνης προχώρησε στην πώληση του μειοψηφικού πακέτου της AirFast Tickets και πλέον ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί σε ένα νέο τομέα, που αφορά την νεολαία και έχει σχέση και με τη μουσική. Μάλιστα, από τα μέσα Φεβρουαρίου, όποτε και ο έλληνας επιχειρηματίας επιστρέφει στη χώρα, αναμένεται να ξεκινήσει μια νέα διαφημιστική καμπάνια με πολλές εκπλήξεις.
Από τα μέσα Ιανουαρίου, ο Νίκος Κοκλώνης βρίσκεται στο Πεκίνο όπου πραγματοποιεί συναντήσεις με τον κινέζο συνεργάτη του, John Huang – managing Directror Kkr China (της αντίστοιχης Google), και τον Jason Chen που ηγείται μιας από τις μεγαλύτερες εταιρίες στην Μέση Ανατολή. Ο φιλόδοξος επιχειρηματίας προετοιμάζει το έδαφος ώστε να έρθουν από το εξωτερικό άτομα και να πιάσουν δουλειά στην Ελλάδα.
Ωστόσο, το αντικείμενο του ταξιδιού του Νίκου Κοκλώνη δεν είναι μόνο η Air Fast, αλλά και κάτι άλλο πολύ σημαντικό που διαπραγματεύεται κάτω από άκρα μυστικότητα ο γνωστός επιχειρηματίας.
Η Airfasttickets είναι πρωτοπόρος στο χώρο των online κρατήσεων για εισιτήρια και ξενοδοχεία, συνδυάζοντας μοναδικά τα πλεονεκτήματα ενός προσωπικού ταξιδιωτικού πράκτορα με την ευελιξία και την ταχύτητα που έχει αποκτήσει με την υλοποίηση τεχνολογιών αιχμής. Στόχος της είναι να δημιουργεί αξέχαστα ταξίδια για τους πελάτες της με τις πιο οικονομικές τιμές της αγοράς, δέσμευση που έχει ήδη αναγνωριστεί από χιλιάδες φαν των ταξιδιών σε Ευρώπη και ΗΠΑ.
Με όραμα τη συνεχή ανάπτυξη, η Airfasttickets διαθέτει ήδη παρουσία σε χώρες του εξωτερικού όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ. Μεταξύ των ετών 2010-2012 η Airsfasttickets αναπτύχθηκε ευρύτατα ανοίγοντας νέα γραφεία στη Φρανκφούρτη, στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και την Κωνσταντινούπολη. Σήμερα η εταιρεία εξυπηρετεί χιλιάδες πελάτες εβδομαδιαίως, βοηθώντας τους να εξοικονομήσουν χιλιάδες ευρώ για τις κρατήσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών που πραγματοποιούν.