Σε πλήρη εξέλιξη οι δράσεις του δήμου Αμοργού για την νέα τουριστική περίοδο με την αντιδήμαρχο τουρισμού Καλλιόπη Δεσποτίδη να πραγματοποιεί συνολικά 16 διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από την Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γαλλία, την Αργεντινή, την Ισπανία, την Ιταλία, την Βουλγαρία και την Πολωνία, στο πλαίσιο καμπάνιας ενημέρωσης των μοναδικών στοιχείων ενδιαφέροντος του προορισμού, αναφέρει το ΑΠΕ- ΜΠΕ.
«Μέσα από τις ιδιαίτερες έως αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στον τουρισμό λόγω της πανδημίας, στην Αμοργό δεν έχουμε σταματήσει να οραματιζόμαστε και να σχεδιάζουμε την καλύτερη δυνατή προβολή του νησιού στις διεθνείς αγορές. Στόχος μας είναι να καταστεί η Αμοργός ο προορισμός που θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή χιλιάδων επισκεπτών» δήλωσε η κα. Δεσποτίδη.