«Ακουσίως», όπως αναφέρει η Twitter Inc, είναι πιθανό να χρησιμοποιήθηκαν για διαφημιστικούς σκοπούς τηλεφωνικοί αριθμοί και mail που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια.
Το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται πόσοι χρήστες επηρεάστηκαν.
«Ήταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη» αναφέρει η εταιρεία στην ανάρτησή της.
Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μεταξύ αυτών του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών, όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ.
Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστες στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών.
Η εταιρεία υπογράμμισε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.