Λίγο μετά την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, η RESOLUTION ήδη ανέπτυξε ένα νέο εργαλείο διαχείρισης επισκεψιμότητας των sites.
Ως γνωστόν δεν υπάρχει φορέας που να καταγράφει και να πληροφορεί, συγκεντρωτικά, για την επισκεψιμότητα των ελληνικών sites.
Προκειμένου να υπάρχει αντικειμενική, παραγωγική και λειτουργική πληροφόρηση, η REOSLUTION δημιούργησε το TRAFFICEYE μέσω του οποίου συλλέγονται, μηνιαίως, στοιχεία όπως Unique Browsers, Page Views, Average Session Duration, Average Unique Browsers, Facebook Funs, Twitter Followers κ.ά. από τουλάχιστον 300 sites στην Ελλάδα (συμπεριλαμβανομένων κα ιαυτών που παρέχουν ήδη στοιχεία μέσω της εφαρμογής της ΑΤInternet).
Το TRAFFICEYE αποτελεί ένα αυτοματοποιημένο και Real Time σύστημα εισαγωγής και διαχείρισης στοιχείων, με συνέπεια την άμεση ενημέρωση των πελατών.
Αποτελεί δε, σημαντικό και βασικό εργαλείο πληροφόρησης για το Digital Planning και Buying της RESOLUTION.
Ο κ. Θ. Μεταξάς/General Director της RESOLUTION αναφέρει: «Η RESOLUTION έχει το όραμα να αποτελέσει σημείο αναφοράς στο Digital Planning και Buying στην Ελλάδα. Ήδη αναπτύξαμε, με οικεία μέσα, ένα εργαλείο διαχείρισης πληροφοριών. Σε λίγες εβδομάδες θα ανακοινώσουμε και την έναρξη χρήσης της DSP πλατφόρμας, Programmatic Buying που θα χρησιμοποιούμε στην ελληνική αγορά. Όλες οι ενέργειες μας έχουν έναν και μοναδικό στόχο. Οι πελάτες μας να είναι βέβαιοι ότι η RESOLUTION χρησιμοποιεί την αιχμή της τεχνολογίας προς όφελός τους».