Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή η Huawei παραμένει κοντά μας και ενισχύει τις υπηρεσίες της εξυπηρέτησης πελατών. Τώρα  έχετε τη δυνατότητα να επισκευάσετε ή να ανανεώσετε τη συσκευή σας με έκπτωση έως και 65% στο κόστος εργασιών εκτός εγγύησης; Huawei Service Day! Επισκεφθείτε ένα από τα επιλεγμένα* εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευών της Huawei κάθε τελευταία Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο** του μήνα για να λάβετε έκπτωση έως και 65% στο κόστος εργασίας επισκευής εκτός εγγύησης καθώς και δωρεάν προστατευτική μεμβράνη για τη συσκευή σας.

*Συνεργαζόμενα Κέντρα Εξυπηρέτησης:

  • HUAWEI Customer Service Center Athens
  • TS SOLUTIONS SA Athens
  • TS SOLUTIONS SA Thessaloniki
  • HUAWEI VIP σημείο εξυπηρέτησης Agrinio
  • HUAWEI VIP σημείο εξυπηρέτησης Patra

**Το Σάββατο ισχύει μόνο για τα καταστήματα Θεσσαλονίκης, Αγρινίου και Πάτρας που λειτουργούν την ημέρα αυτή.

Huawei Service Day – Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε 

  1. Ποια είναι η περίοδος της προωθητικής ενέργειας Huawei Service “Care U More”;

Η καμπάνια του Service Day πραγματοποιείται κάθε τελευταία Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο* του μήνα σε επιλεγμένα Εξουσιοδοτημένα Κέντρα Εξυπηρέτησης HUAWEI. *Το Σάββατο ισχύει μόνο για τα καταστήματα Θεσσλονίκης, Αγρινίου και Πάτρας που λειτουργούν την ημέρα αυτή.

  1. Πού μπορώ να επωφεληθώ από το Huawei Service Day;

Στα επιλεγμένα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα εξυπηρέτησης της Huawei.

  1. Ποιες είναι οι ακριβείς τοποθεσίες των συμμετεχόντων επισκευαστικών κέντρων;

Για τα κέντρα εξυπηρέτησης της Ελλάδας, παρακαλούμε επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπο consumer.huawei.com/gr

  1. Ποιο είναι το περιεχόμενο της καμπάνιας;

Κατά τη διάρκεια της προνομιακής υπηρεσίας, εάν ο πελάτης επισκεφτεί επιλεγμένο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της Huawei και επισκευάσει την συσκευή του εκτός εγγύησης, μπορεί να λάβει δωρεάν προστατευτική μεμβράνη και να μειώσει το κόστος της εργασίας της επισκευής.

  1. Πώς να συμμετάσχετε στο Service Day campaign;

Ο πελάτης μπορεί να μεταβεί σε εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της Huawei. Καλέστε την τηλεφωνική μας γραμμή για να ενημερωθείτε.

  1. Τι γίνεται αν ένας πελάτης φέρει 2 ή περισσότερες συσκευές για επισκευή;

Δεν υπάρχει περιορισμός.

  1. Γιατί τα κέντρα εξυπηρέτησης στην περιοχή μου δεν συμμετέχουν σε αυτήν την προωθητική ενέργεια;

Λυπούμαστε που το κέντρο εξυπηρέτησης στην περιοχή σας δεν συμμετέχει στην καμπάνια. Επικοινωνήστε με τη Γραμμή Εξυπηρέτησης HUAWEI: 211 198 8000. Θα σας καθοδηγήσουμε για τον τρόπο αποστολής της συσκευής σας, ώστε να μπορείτε να συμμετέχετε σε αυτήν την υπηρεσία.

  1. Πρέπει να πληρώσω για την επισκευή εκτός εγγύησης;

Στην εργασία παρέχεται έκπτωση από την Huawei, εσείς θα πρέπει να καλύψετε το υπόλοιπο ποσό και το κόστος των ανταλλακτικών.

  1. Αγόρασα το τηλέφωνό μου από άλλη χώρα, μπορώ να λάβω έκπτωση στην εκτός εγγύησης επισκευή;

Μπορούμε να παρέχουμε έκπτωση στο κόστος εργασίας για συσκευές που έχουν αγοραστεί από ΕΕ.

  1. Εάν το κατάστημα δεν διαθέτει ανταλλακτικά για το μοντέλο μου, μπορώ να λάβω έκπτωση στην επισκευή αργότερα;

Εφόσον εγγραφείτε εκείνη την ημέρα, μπορείτε να λάβετε έκπτωση στην εργασία της επισκευής σας.Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με:

Γραμμή επικοινωνίας υπηρεσίας HUAWEI:

21 1198 8000

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε τη γραμμή βοηθείας της Huawei στο 21 1198 8000 ή  επισκεφθείτε το consumer.huawei.com/gr