Στην αγορά εύρεσης εργασίας επεκτείνεται το Facebook μετά από τη δημιουργία μίας ειδικής εφαρμογής, η οποία θα περιλαμβάνει αγγελίες από υπηρεσίες όπως το Monster και το Branch Out.
Η εφαρμογή έκανε πρεμιέρα την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου. Σε αυτήν, ο χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση σε 1,7 εκατομμύρια αγγελίες για εύρεση εργασίας.
Η πρωτοβουλία αυτή γίνεται στο πλαίσιο συνεργασίας ανάμεσα στο Facebook και το αμερικανικό υπουργείο Εργασίας, αλλά και με τρεις μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
Η εφαρμογή εύρεσης εργασίας αποτελεί μια σημαντική αλλαγή στη γραμμή «πλεύσης» του Facebook, καθώς έως τώρα οι δραστηριότητές του ήταν επικεντρωμένες σχεδόν αποκλειστικά στην προσωπική δικτύωση μέσω Ίντερνετ.
Αυτή η «στροφή» του Facebook, αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τη διαδικτυακή πύλη LinkedIn, η οποία κατέχει τα πρωτεία παγκοσμίως στον τομέα της εύρεσης εργασίας με 187 εκατομμύρια χρήστες.