proho.gr
Όταν το Timeline του Facebook προχώρησε τελικά στο παγκόσμιο λανσάρισμά του, ήταν σχεδόν θέμα χρόνου προτού αρχίσει να χρησιμοποιείται δημιουργικά για διαφόρους σκοπούς. Το πρώτο παράδειγμα τελικά είναι αυτό μιας έξυπνης καμπάνιας από την ισραηλινή Αρχή κατά των Ναρκωτικών.

Χρησιμοποιώντας το Timeline του φανταστικού κυρίου «Adam Barak», η εκστρατεία συγκρίνει φωτογραφίες της χρονιάς με ναρκωτικά σε σχέση με αυτή χωρίς.

Ανεπτυγμένη από την υπηρεσία McCann Digital του Ισραήλ, σίγουρα δεν αποτελεί και το πλέον περίπλοκο παράδειγμα διαφημίσεων με βάση τα κοινωνικά δίκτυα, ωστόσο είναι αρκετά «πιασάρικη».

Το Timeline, δεν είναι διαθέσιμο γενικά για χρήση προώθησης εταιρειών, οπότε από τη στιγμή που εδώ έχουμε τη χρήση ενός μόνο προφίλ, πιθανότατα δεν αποτελεί παράβαση των όρων χρήσης του κοινωνικού δικτύου.