Το κακό φινάλε του Σαρλ Λεκλέρκ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 εγείρει εκ νέου αμφιβολίες για το αν είναι ο κατάλληλος πιλότος για να οδηγήσει τη Ferrari στη νέα εποχή. Η επόμενη σεζόν θα είναι κρίσιμη για το μέλλον του στην ομάδα, αναφέρει η ιταλική εφημερίδα «La Gazzetta dello Sport».
Ο Μονεγάσκος μέχρι το τέλος της περασμένης σεζόν θεωρούταν μαζί με τον Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), τον Λάντο Νόρις (McLaren) και τον Τζορτζ Ράσελ (από την επόμενη σεζόν στη Mercedes) ως οι πιλότοι που θα κυριαρχούσαν στο άθλημα όταν ο Λιούις Χάμιλτον αποφάσιζε να σταματήσει. Τα όσα συνέβησαν στη διάρκεια αυτής της σεζόν, ανέβασαν τις μετοχές του Ολλανδού και των δύο Βρετανών.
Αντίθετα, ο Λεκλέρκ γέμισε με σύννεφα τους tifosi. Δεν είναι τόσο το ότι τερμάτισε 7ος στην κατάταξη των πιλότων, αλλά ότι αυτό συνέβη με τον ομόσταβλό του Κάρλος Σάινθ να παίρνει την 5η θέση στην πρώτη του σεζόν με την ομάδα και τον Νόρις να έρχεται 6ος, ενώ ο Λεκλέρκ είχε καλύτερο μονοθέσιο στο δεύτερο μισό της αγωνιστικής περιόδου.
Στη Ferrari περίμεναν πως το 2020 θα ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά. Όπως και το 2021 θα εμφανίζονταν σημάδια βελτίωσης. Έτσι έγινε. Ο Λεκλέρκ έχει συμβόλαιο ως το 2024 και στο Μαρανέλο ακόμη πιστεύουν πως έχει την ποιότητα για να κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και να οδηγήσει τη scuderia σε νέες δόξες.
Ωστόσο, είναι λογικό να εμφανίζονται και οι πρώτες ρωγμές, όπως αναφέρει εκτός της «La Gazzetta dello Sport» και η ισπανική εφημερίδα «MARCA», η οποία χαρακτήρισε πως πλέον στο εσωτερικό της ομάδας βλέπουν τον Κάρλος Σάινθ ως τον νέο σταρ της scuderia. Γενικά, αναφέρουν πως υπάρχουν ψίθυροι για την αφοσίωσή του και το πόσο σκληρά δουλεύει και το πόσο προσεκτικός είναι. Λάδι στη φωτιά ρίχνει και το γεγονός πως βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό για τη δεύτερη φορά.
Για την ώρα πάντως, αναφέρουν τα ιταλικά ΜΜΕ, αυτό που θέλει ο περίγυρος της ομάδας από τον Λεκλέρκ είναι να μελετήσει τα παθήματα του Λιούις Χάμιλτον από το 2013 και του Μίκαελ Σουμάχερ από τα πρώτα χρόνια του στη Ferrari. Αμφότεροι γεύτηκαν πίκρες προτού γευτούν τη χαρά της επιτυχίας.
Η επόμενη σεζόν θα δει όλες τις ομάδες να αρχίζουν από το μηδέν με νέους κανονισμούς για τα μονοθέσια και τη Ferrari να έχει μετά από χρόνια έναν πολλά υποσχόμενο κινητήρα. Το 2019 προκειμένου να δηλώσει την πίστη της στον Λεκλέρκ του έδωσε συμβόλαιο για πέντε χρόνια – κάτι ασυνήθιστο, όπως και υψηλή αμοιβή 12 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως. Το 2022 προβλέπεται είναι καθοριστικό για την κοινή πορεία τους. Άλλωστε, στη συμφωνία τους υπάρχει ρήτρα πως αν το 2022 η Ferrari δεν βρίσκεται τουλάχιστον στην 3η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος κατασκευαστών μπορούν να λύσουν τη συνεργασία τους.