Ένα παράπλευρο, πλην όμως πολύ σημαντικό, κέρδος της κατάκτησης δύο σερί τίτλων στην Ευρωλίγκα είναι για τον Ολυμπιακό η σχέση εμπιστοσύνης που έχει δημιουργήσει με τον κόσμο του. Πλέον αυτοί δεν κατακλύζουν το ΣΕΦ μόνο στα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και ορισμένα διαλεκτά παιχνίδια της Ευρωλίγκας, αλλά σχεδόν μονίμως.
Του λόγου το αληθές μαρτυρούν οι αριθμοί, ειδικά στο Top 16, αν και τα αποτελέσματα δεν ήταν από την αρχή θετικά για τους «ερυθρόλευκους». Στην πρώτη φάση το ρεκόρ προσέλευσης θεατών ήταν οι 9.500 στον αγώνα με τη Γαλατάσαραϊ, ενώ σε κανένα άλλο από τα τρία παιχνίδια του γκρουπ (μιας και αυτό με τη Σιένα έγινε χωρίς κόσμο) δεν υπήρχαν πάνω από 8.000 θεατές.
Στη δεύτερη φάση της διοργάνωσης, ο κόσμος του Ολυμπιακού δίνει από την πρώτη μέρα βροντερό «παρών». Στα τέσσερα παιχνίδια μέχρι τώρα ο μέσος όρος εισιτηρίων-σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωλίγκας-είναι 10.473.
Τον αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ παρακολούθησαν 11.244 φίλαθλοι, αυτόν με την Μπαρτσελόνα 11.500, ενώ τα δύο λιγότερα εμπορικά παιχνίδια με Ουνικάχα και Αναντολού Εφές είδαν από κοντά 10.130 και 10.100 θεατές αντίστοιχα.
Στην αντίστοιχη περσινή φάση, ο Ολυμπιακός είχε πενταψήφιο αριθμό εισιτηρίων μόνο κόντρα στην Μπαρτσελόνα (10.920) σε επτά παιχνίδια.
Στο φετινό Top 16 ο Ολυμπιακός ως τώρα είναι έκτος σε μέσο όρο εισιτηρίων πίσω από Παρτιζάν (17.820 σε 3 ματς), Παναθηναϊκό (14.000 σε 3 ματς) , Φενέρμπαχτσε/Ούλκερ (11.388 σε 3 ματς), Μακάμπι (11.060 σε 3 ματς) και Λαμποράλ Κούτσα (10.729 σε 3 ματς).
Πηγή: sport-fm.gr