Κομβικό ρόλο στο θέμα της κατασκευής του νέου γηπέδου της ΑΕΚ έχει η ονοματοδοσία. Γιατί πέρα από το ιστορικό όνομα που θα φέρει η «Αγιά Σοφιά», θα κουβαλά κι ένα εμπορικό, το οποίο θα εξασφαλίσει πολύτιμους πόρους για την ολοκλήρωση του έργου.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης έχει αναλάβει προσωπικά το συγκεκριμένο ζήτημα. Μέχρι πρότινος ο ισχυρός άνδρας του συλλόγου ήταν σε επαφή με δύο εταιρείες από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, μία φυσικού αερίου (που δεν πρόκειται για την Gazprom) και μία πετρελαϊκή. Όμως σύμφωνα με την «Ώρα των Σπορ», πλέον οι ενδιαφερόμενοι με τους οποίους έχουν γίνει επαφές είναι τέσσερις και καμία εταιρεία εξ αυτών δεν έχει σαφές προβάδισμα έναντι των υπολοίπων.
Ο «τίγρης» δεν δείχνει να βιάζεται να κλείσει το συγκεκριμένο ζήτημα, αφού με την πάροδο των ημερών αυξάνεται ο ανταγωνισμός και θέλει να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή προσφορά. Η επιλογή θα γίνει μετά και τα δημόσια αποκαλυπτήρια των πλάνων του γηπέδου, που έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη Οκτωβρίου. Ίσως μετά από αυτά το ενδιαφέρον εταιρειών να διαφημιστούν μέσω του γηπέδου της ΑΕΚ να είναι ακόμη μεγαλύτερο.
Πηγή: sport-fm.gr