Το αδιαχώρητο παρατηρείται τις τελευταίες ημέρες στις δύο μπουτίκ του ΠΑΟΚ, στο γήπεδο της Τούμπας και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Οι συλλεκτικές φανέλες των πρωταθλητών Ελλάδας έχουν ξεπουλήσει και καθημερινά γίνονται νέες παραγγελίες και παραλαβές, ενώ σε περίοπτη θέση είναι οι κλασικές φανέλες των ποδοσφαιριστών του «δικεφάλου», με αυτήν του Αντρέ Βιεϊρίνια να είναι στο Νο1 των πωλήσεων. Συνολικά, φέτος έχουν πωληθεί 14.000 φανέλες, δίχως στο νούμερο αυτό να συμπεριλαμβάνονται οι παιδικές φανέλες. Όσο για το σκουφί του Ραζβάν Λουτσέσκου έγινε δύο φορές… sold out! Ξεπούλησε!
«Η υπερβολή είναι χαρακτηριστικό των Ελλήνων και των οπαδών μας. Όταν γίνεται μια μεγάλη μεταγραφή, οι πρώτες φανέλες που τυπώνονται είναι με αυτό το όνομα. Διαχρονικά έχουμε δει, βέβαια, ότι πουλάμε φανέλες με το προφίλ του παίκτη. Για να καταλάβετε το ρεκόρ στις φανέλες φέτος το έχει ο Βιεϊρίνια. Στις παιδικές φανέλες, όμως, το έχει ο Πέλκας. Γιατί το προφίλ του είναι διαφορετικό. Και στις κυρίες ο Πασχαλάκης. Φέτος κάναμε ρεκόρ πωλήσεων στις φανέλες τερματοφύλακα. Ο καθένας υποστηρίζει το προφίλ του και έχει συγκεκριμένο target group. Αυτό γίνεται και στο εξωτερικό», υποστήριξε σήμερα ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Λάζαρος Μπαχτσεβάνος, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Arena FM.
Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος οι συλλεκτικές φανέλες που φορούσαν οι ποδοσφαιριστές στη φιέστα γίνονται καθημερινά ανάρπαστες. «Έχουμε κάθε μέρα sold out από αντικείμενα. Θα βρείτε το t-shirt που φόρεσε η ομάδα, θα βρείτε μπρελόκ, κασκόλ, θερμαινόμενες κούπες. Περιμένουμε ότι τα προϊόντα με θέμα το πρωτάθλημα θα πωλούνται μέχρι τα Χριστούγεννα», σημείωσε ο κ. Μπαχτσεβάνος, με τα συλλεκτικά t- shirt να κοστίζουν 15 και 25 ευρώ.
Λόγω των ημερών υπάρχουν λαμπάδες με 7 και 10 ευρώ ακόμη και αυτές που συνοδεύονται από δώρα, όπως για παράδειγμα με παιδικές φανέλες και είναι σε διαφορετική τιμή. Γενικά, η πορεία και οι επιτυχίες των τελευταίων ετών έχουν φέρει μια εκτόξευση στα κέρδη, όχι μόνο από τις πωλήσεις, αλλά κι από τις χορηγίες», όπως επισήμανε ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ.
«Μετά τη δημιουργία της νέας μπουτίκ, τα τελευταία έξι χρόνια, αυτό που γίνεται τώρα είναι ανεπανάληπτο. Έχουμε δει αυξημένη κίνηση μετά από μεγάλες νίκες και κατακτήσεις κυπέλλων, αλλά αυτό που γίνεται τώρα δεν έχει προηγούμενο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι θα πουλήσουμε περισσότερες από 2.000 λαμπάδες, αριθμό διπλάσιο από πέρσι.
Έχει γίνει ρεκόρ πωλήσεων, ο κόσμος αγοράζει τα πάντα. Έχουμε πάρα πολλές παραγγελίες από το εξωτερικό. Από τη Γερμανία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία. Εμπορικά σε ότι αφορά τα προϊόντα του ΠΑΟΚ είναι πολύ ανεβασμένες οι πωλήσεις. Αλλά και στα άλλα κομμάτια του τμήματος μου, υπάρχει αύξηση. Για παράδειγμα, είχαμε αύξηση 30% με 40% στις χορηγίες», επισήμανε καταληκτικά.
Πηγή: gazzetta.gr