Ο Στέφανος Τσιτσιπάς έχει κάνει μεγάλο μέρος του πλανήτη να ασχολείται με εκείνον, λόγω των εκπληκτικών του εμφανίσεων στο Αυστραλιανό Όπεν. Κάτι αντίστοιχο κάνει και η γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung, η οποία μέσα από τις αθλητικές τις σελίδες αποθεώνει τον Έλληνα τενίστα.

«Ο Στέφανος Τσιτσιπάς συμμετέχει με το συναρπαστικό του στιλ του στον ημιτελικό και κατακτά τις καρδιές του κοινού», γράφει η SZ, περιγράφοντας το κλίμα γιορτής αυτές τις μέρες στην ελληνική κοινότητα της Μελβούρνης που παρακολουθεί βήμα-βήμα την πορεία του νεαρού αθλητή στο αυστραλιανό Γκραν Σλαμ.

«Είναι ο νέος ήρωάς τους», σημειώνει η SZ, «ο πρώτος Έλληνας τενίστας που κατάφερε να κερδίσει ποτέ αγώνα στα μπλε γήπεδα του Γιάρα Ρίβερ. Τώρα είναι ο πρώτος που περνά στον ημιτελικό. Επίσης είναι ο πρώτος εικοσάχρονος, μετά τον Νόβακ Τζόκοβιτς το 2007, που φτάνει στην ημιτελική φάση ενός εκ των τεσσάρων μεγάλων γκραντ σλαμ», αναφέρει η εφημερίδα, όπως αναδημοσιεύει το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Και συμπληρώνει: «Πολλοί ειδικοί είδαν στον Τσιτσιπά την περασμένη Κυριακή έναν μίνι-Φέντερερ: την ίδια κομψότητα στα χτυπήματα, την ίδια ηρεμία, την ίδια εμπιστοσύνη στις δεξιότητές του που είχε και εκείνος ο 19χρονος, ο οποίος το καλοκαίρι του 2001 νίκησε στο Wimbleton τον Πιτ Σάμπρας και κατάφερε έτσι να εκτοπίσει από τη θέση του τον εφτά φορές νικητή του τουρνουά. Και τότε ο Φέντερερ δεν είχε ακόμη κερδίσει ματς στο Γουίμπλεντον και έτσι οι παραλληλισμοί με τον Τσιτσιπά δεν έλειψαν την Κυριακή».

«Όποιος έχει καταφέρει να κερδίσει τον Τζόκοβιτς, τον Άντερσον και τον Ζβέρεφ σε ένα τουρνουά (τον Αύγουστο στο Τορόντο) και τώρα τον Φέντερερ, έχει όλες τις προϋποθέσεις να ανέβει στο επόμενο επίπεδο», επισημαίνει η γερμανική εφημερίδα.

Πάντως, ο ίδιος ο Τσιτσιπάς, παρατηρεί η SZ, δεν φαίνεται να κάνει μακρόπνοα σχέδια: «Όταν δεν παίζει τένις, τραβά φωτογραφίες και βίντεο για το κανάλι του στο youtube. To τένις είναι σημαντικό, αλλά όχι το σημαντικότερο στη ζωή, όπως λέει. “Όλοι έχουμε κι άλλα ταλέντα, λέει ο ίδιος, τα οποία δεν πρέπει να αφήνουμε”».