Την «έκρηξη» της μητέρας των τριών παιδιών στην Πάτρα που πέθαναν μέσα σε τρία χρόνια φέρεται να προκάλεσε η ανάλυση της παιδοψυχολόγου, Χριστίνας Μπογιατζή, μιας ζωγραφιάς που είχε σχεδιάσει το 9χρονο παιδί.

Η ζωγραφιά επρόκειτο να παρουσιαστεί στην εκπομπή «Φως στο Τούνελ» όμως το περιεχόμενό της διέρρευσε ήδη από τη νύχτα της Πέμπτης από τον ερευνητή – δημοσιογράφο Χάρη Φλουσκούνη (Χάρης Βεραμόν), που έκανε εκπομπή στο «space» με τη συμμετοχή άνω των 2.000 ατόμων, μεταξύ αυτών και πολλών Πατρινών. Στο διαδικτυακό «πάνελ»,όπως αναφέρει το Pelop.gr, κάποια στιγμή εμφανίστηκε η παιδοψυχολόγος, η οποία έκανε μία συγκλονιστική ανάλυση της ζωγραφιάς της Τζωρτζίνας.

Την κυρία Μπογιατζή φαίνεται να παρακολουθούσε και η μητέρα της Τζωρτζίνας, η οποία, σύμφωνα με το δημοσίευμα του τοπικού σάιτ, αντέδρασε. Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν, έστειλε μηνύματα στην κυρία Μπογιατζή και την «απείλησε» με μήνυση, ενώ με έντονο ύφος την κάλεσε «να μην ασχοληθεί ξανά με τα παιδιά της», με τη φράση «ποια είσαι εσύ που ερμηνεύεις τη ζωγραφιά του παιδιού μου και πού ξέρεις ποια χρονική στιγμή την έκανε;».

Η εφημερίδα «Πελοπόννησος» μίλησε με την παιδοψυχολόγο και επιβεβαίωσε τα μηνύματα που της έστειλε η μητέρα των τριών κοριτσιών, ωστόσο, δεν αποκάλυψε το ακριβές περιεχόμενό τους.

Η μητέρα των τριών παιδιών φέρεται να είπε στην παιδοψυχολόγο ότι η επίμαχη ζωγραφιά «έγινε με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας και ότι ο άγγελος… είναι η ίδια η μητέρα». Η παιδοψυχολόγος τονίζει όμως πως «δεν είναι δυνατόν ένα παιδί να ζωγραφίζει ως άγγελο τη μαμά του όταν αυτή ζει».

H ερμηνεία της παιδοψυχολόγου

Σύμφωνα με την ερμηνεία της κυρίας Μπογιατζή για τη ζωγραφιά της Τζωρτζίνας, την οποία αναδημοσιεύει η εφημερίδα «Πελοπόννησος», το παιδί ένιωθε ότι βρισκόταν σε κίνδυνο. Τι σημαίνουν όσα ζωγράφισε για τους γονείς και τις αδερφές της.

1. Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιάς, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακρυά.

2. Κάνω κούνια: παραμένω παιδί. Είμαι δυναμική μου αρέσει η κίνηση.

3. Σχήμα δέντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστώ. Κινδυνεύω.

4. Κίτρινη κούνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.

5. Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακρυά.

6. “ΓΙΑ ΕΣΑΣ”: Δώστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλάβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμένο με κόκκινο χρώμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια από εκείνους που αισθάνομαι ότι ανήκω μαζί τους, πχ. όποιον ενδιαφέρεται.

7. Φωτεινότητα στην καρδιά: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!

8.Σχημα αγγέλου/ πτηνού με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε άγγελος, πέθανε. Η μύτη της κάτι λέει για το θάνατό της, όμως έγινε ΚΑΙ πουλί/πτηνό πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιώθω ανασφάλεια.

9.Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτό που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ίδιο.

10. Κεντρική φιγούρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο δίπλα στην αδερφή μου είναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολύ συγκεχυμένο, τερατώδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδερφής μου όμως εκείνη βγαίνει από το σχήμα σιγά σιγά και σώζεται από αυτό το πρόσωπο. Το πρόσωπο είναι ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΟ, δεν είναι η αδερφή μου.

11. Πράσινος άγγελος: Η αδερφή μου ΦΕΥΓΕΙ από το μαυρισμένο πρόσωπο με τα μακριά χέρια. Διαφοροποιείται.

12. Δεξιά θέση αγγέλου στη ζωγραφιά: Η αδερφή μου (ΙΡΙΔΑ) είναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατί μετά την παιδική ηλικία της κούνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω από αυτό γιατί βρίσκομαι αριστερά, μακρυά.

13. Πατέρας πουθενά. ΑΦΑΝΤΟΣ.

14. Μεικτά χρώματα πλαισίου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατί θέλω να είμαι μακρυα του, δεν θέλω να γίνω άγγελος, το κόκκινο είναι γιατί συμπεριλαμβάνομαι εφόσον το βλέπω από μακρυά.

15. Μαύρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιόριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο.

https://www.facebook.com/christina.bogiatzi/posts/1151184375617056