Ηλεκτρονική διεύθυνση και τηλεφωνική γραμμή για την άμεση εξυπηρέτηση των Θεσσαλονικέων -χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία- αποκτά η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση της πόλης. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών της ΕΛΑΣ προς τους πολίτες και προκειμένου να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η παρουσία της στην ψηφιακή εποχή, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση.
Όσον αφορά στις περιοχές εδαφικής αρμοδιότητας της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων οι πολίτες θα μπορούν να απευθύνουν το αίτημά τους είτε μέσω του διαδικτύου με αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση [email protected] είτε τηλεφωνικά στη γραμμή 2310-388000 (καθημερινά κατά τις ώρες 08.00 – 18.00).
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, στην περίπτωση των χρηστών του διαδικτύου εξειδικευμένο προσωπικό θα αξιολογεί τα αιτήματα και θα τα προωθεί στην αρμόδια υπηρεσία με σκοπό τη διεκπεραίωσή τους, κοινοποιώντας ταυτόχρονα στον αποστολέα το αποτέλεσμα των ενεργειών, ενώ στην περίπτωση της τηλεφωνικής γραμμής το αρμόδιο προσωπικό θα κατευθύνει τους καλούντες ανάλογα με το θέμα που τους απασχολεί ή θα τους παρέχει γενικές πληροφορίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων της ΕΛΑΣ.