Ένας από τους ανερχόμενους ευρωπαϊκούς προορισμούς με ιδιαίτερο γαστρονομικό ενδιαφέρον είναι η Ελλάδα, κυρίως λόγω των κρασιών της, σύμφωνα με την εφημερίδα «The Sun Herald» του Σύδνεϋ.
Η Κάρεν Ριντζ, ιδιοκτήτρια του εξειδικευμένου ταξιδιωτικού πρακτορείου «Food and Wine Travel», υποστηρίζει ότι πρόκειται για μια πολύ μεγάλη και δυναμική αγορά και ότι οι ταξιδιώτες δεν αναζητούν μόνο το καλό φαγητό, αλλά ενδιαφέρονται για την όλη εμπειρία που συνδέεται με το φαγητό, όπως η παραγωγή των υλικών και η προετοιμασία του.
Σύμφωνα με την κ. Ridge, μετά την Ισπανία, τη Γαλλία και την Ιταλία που ήδη είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, ανερχόμενοι προορισμοί είναι η Αυστρία, η Ελβετία, η Κροατία, η Τουρκία και η Ελλάδα. Όπως επισημαίνεται, η οινοπαραγωγή στην Ελλάδα είναι πολύ υποτιμημένη, ενώ διαθέτει πολύ διαφορετικές ποικιλίες σε σχέση με την Αυστραλία.
Αφιέρωμα στο ελληνικό κρασί, με ιδιαίτερη αναφορά στον Γιάννη Παρασκεύοπουλο (ΓΑΙΑ), έκανε και η εφημερίδα «The Age».
Η συντάκτρια Τζέιν Φάουλκνερ σημειώνει ότι παρόλο που η ελληνική παράδοση στην παρασκευή οίνου προσμετρά 6.000 χρόνια ιστορίας με 300 εγχώριες ποικιλίες (αν κι όχι όλες υψηλής ποιότητας), μόλις τα τελευταία 15 χρόνια ο υπόλοιπος κόσμος έρχεται σε επαφή με το Ξυνόμαυρο, το Αγιωργίτικο, το Μοσχοφίλερο, το Ασύρτικο.
Η Faulkner αναφέρεται και στη ρετσίνα, που ευθύνεται για το κακό όνομα των ελληνικών κρασιών στο εξωτερικό, «εξαιτίας του γεγονότος ότι συχνά παρασκευάζεται λανθασμένα», σύμφωνα με τον κ. Παρασκευόπουλο.